Skiester (23jr) zoekt gezelschap voor wintersportweek 9/10-3-18

Hallo,

Mijn naam is Loes ik ben 23 jaar en kom uit Noord-Brabant. Wegens omstandigheden kan een wintersport met een ander reisgezelschap niet meer door gaan. Vrienden van me hebben geen tijd helaas. Ik vind skiën hartstikke leuk en kijk er ieder jaar weer naar uit. Ik probeer daarom via deze weg mensen te vinden om alsnog met een gezelschap op wintersport te kunnen gaan.

Reisgezelschap: mannen en vrouwen van 20 tot 30 jaar met een maximum van 8 personen
Vervoer: auto of evt. vliegtuig
Skigebied: Bij voorkeur Frankrijk of Oostenrijk
Kosten: het liefst niet duurder dan 1000 euro (vervoer + accomodatie + skipas en skihuur)
Datum: Ik zit gebonden aan mijn vakantie in de periode van 09-03-2018 t/m 18-03-2018, ik ga het liefst een week van vrijdag t/m vrijdag of zaterdag t/m zaterdag.

Wat voor type skiër ben ik:

  • Ik ski vanaf mijn 15e en heb zo’n 11 weken ski ervaring
  • Ik hou van snelheid en het uitwijken naar de rand van de piste om daar kleine stukjes off piste te gaan en wat te springen
  • Ik zie mezelf als een gemiddelde gevorderde skiër
  • Ik ski in principe alle pistes, mijn voorkeur gaat uit naar rood. Bij ijzige pistes of veel bugels ga ik zwarte pistes uit de weg.

Wat voor vakantie zie ik voor me:

  • Rond een uur of 9/ half 10 op de piste en de dag verder vol maken (ik hoef niet perse de allereerste te zijn, ik hou ook van een goede nachtrust :P)
  • Tussendoor lekker een hapje eten op de piste en af en toe wat drinken
  • In de avond een drankje doen in de aprèsski, afgewisseld met een wat rustiger avondje (spelletje, drankje bij hotel/appartement)

Heb je zin om met mij op wintersport gaan, of kan ik me aansluiten bij een ander reisgezelschap? laat het me dan weten via dit forum!

*bericht bewerkt door Loes95 op 10 jan 2018 16:35

Helaas ga ik overmorgen al :)

Yellow snow

Lijkt mij leuk! Ik ben al een maand naar Amerika (tm 28 jan) en om dan tijdens de carnaval weer te gaan is erg kort dag. Ook zijn de prijzen volgens mij veeeeeel beter buiten de carnaval. Ik houd mij aanbevolen in ieder geval.
Ik snowboard, ben 23 jaar en vrouw. Woonachtig in zuid Limburg.

Leuk Laura! Even afwachten of er nog meer ‘aanmeldingen’ komen en we een leuk groepje kunnen vormen ;)

Lijkt mij ook erg leuk! Ik ben een 29-jarige mannelijke skiër uit Haarlem. Wat betreft het type skiër en de beoogde vakantie kan ik in grote lijnen copy-pasten van jou, Loes!

Top Twan! Begint al iets te worden een groepje van 3 😉

Wil je al iets aanmaken van een whatsapp groep of dingetjes regelen? :)

Ohja, niet denken dat ik een nacht duivel ben, maar het is nu 18:07 in San Francisco ;p

Ik ben misschien ook wel geïnteresseerd! Ik ben zelf een 23 jarige snowboarder met genoeg ervaring dat ik overal netjes vanaf kom. Doe zelf altijd nog wel een les ter plaatsen om de techniek wat op te frissen.

Leuk Nicky!
Inderdaad een goed plan om een groepsapp aan te maken 😉
Wat is handig daarin? Als we zo onze nummers delen kan iedereen het zien…

Ik heb Loes mijn nummer gestuurd via een Privé-bericht. Dat zou moeten werken…

Inderdaad twan, ik heb net hetzelfde gedaan.

Ik heb ook Loes ook een berichtje gestuurd!

Hey people,

Hier nog iemand die opzoek is naar leuk reisgezelschap voor een wintersport vakantie. Mn wintersport buddy waar ik afgelopen jaren mee op wintersport was, laat het dit jaar afweten.

Ik ben zelf 25 jaar en sinds kort woonachtig in Utrecht (kom van oorsprong uit Zeeland). Skiën doe ik als sinds dat ik een jaar of 5 ben, dus heb inmiddels wel de nodige ervaring. ;)

Mijn voorkeur gaat naar van zaterdag tot zaterdag, dat scheelt me namelijk een vakantiedag opnemen.

Hier zeker ook interesse!

Mannelijke snowboarder van 25jr woonachtig in Noord-Brabant.
Ben niet heel veel op wintersport geweest maar ik kan wel bijhouden. (gemiddeld niveau)

Gr

Ik ben een skiër, best wel interesse als het past icm mn werk :-) whatsapp/fb groepjes wil ik me graag bij aansluiten om 1 en ander te bespreken. Groetjes, Jan

@T5-snowcamper Stuur even je telefoon nummer in een privé bericht naar me 😉

We zijn inmiddels met een groep van 8 jongens en meiden dus we kunnen geen nieuwe aanmeldingen meer aannemen 😉

Misschien misschien… ligt eraan wat het gebied zal gaan worden… ben wel een kilometervreter die op tijd begint en na de tijd graag gezellig een biertje doet. Zelf 23 jaar oud.

@tim zie bovenstaand bericht
Mochten er nog mensen afhaken, zal ik je benaderen

*bericht bewerkt door Loes95 op 31 jan 2018 17:18

Plaats een reactie