Werken in een skishop.

Hoi,
Ik ben me aan het orienteren op een winter werken in de alpen. Echter zou ik liever in een skishop werken dan als skileraar aan de slag gaan. Ik vroeg me af wat de opties hiervoor zijn, en wat voor werk ervaring/opleiding voor dit soort baantjes vereist zijn. Ook zou ik graag te weten willen komen wat andere opties zijn voor het werken in een skigebied.

Met vriendelijke groet
Mees

*bericht bewerkt door meesniemeijer op 10 jan 2018 22:51

Welke talen spreek je? Dat is het belangrijkste

In Frankrijk betaalt de winkel vaak de benodigde opleidingen… Als je je kunt redden in het Frans. Voor gewoon verkoper (dus geen ski-onderhoud) heb je geen opleiding nodig…

Click. Click. Peace

Ik spreek vloeiend engels en heb op de middelbare school 7 jaar frans gevolgd. (ski-onderhoud lijkt me juist het leukste ;) )

*bericht bewerkt door meesniemeijer op 10 jan 2018 22:55

Dit iets voor je?
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1015498148859789…

Tiny-M op 10 jan 2018 23:15

helaas erg weinig ervaring met de duitse taal

Echt dan is een baan in de Frans gebied geen probleem. Brieven sturen helpt langsgaan is geweldig. Dan heb je zo een baan, echt waar.

Als je zin hebt om te werken en je spreekt Frans, Engels en Nederlands is er geen probleem. Ik ben ooit gaan werken in fr toen ik amper Frans sprak ;-)

Click. Click. Peace

Ik spreek vloeiend engels en heb op de middelbare school 7 jaar frans gevolgd. (ski-onderhoud lijkt me juist het leukste ;) )

meesniemeijer op 10 jan 2018 22:53

7 jaar? Dan hoop ik dat je Atheneum/Gymnasium hebt gedaan? :D ;-)

Disturbing the peace since 1975

Plaats een reactie