Sport-robl

Hoi, ik ben me aan het orienteren op nieuwe ski’s en zag een ppaar mooie aanbiedingen bij sport-robl.

Deze zenden niet naar nl?

Is dit op een of andere manier te omzeilen?

@DrPhil heeft ze gemaild en toen verzonden ze wel. Bij mij werkte (een jaar geleden) die werkwijze niet. Maar het is het proberen waard.

Sterker nog, twee weken geleden heeft iemand hier op mijn advies daar ski’s besteld. Verzending kost € 30. Gewoon even mailen.

Ik heb ze net gemaild voor een Head ski voor mijn vriendin, hopelijk willen ze de ski’s versturen! Mooie prijzen daar.

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Ze versturen naar en NL, bestelling net gedaan. 😃

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Opmerkelijk genoeg versturen ze naar iedereen behalve gigi 😜

Het lijkt er wel op idd 🙈

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Ja heb er ook skis besteld komen gewoon aan…

Hebben jullie ervaring hoe lang het duurt voordat je de bestelling binnen hebt? Ik zie daar iets moois staan voor een unbeatable prijs.

Chris!
D

*bericht bewerkt door moderator op 30 jan 2020 15:08

Ever tried the Thermo V20's? Good luck!

Sterker nog, twee weken geleden heeft iemand hier op mijn advies daar ski’s besteld. Verzending kost € 30. Gewoon even mailen.

DrPhil op 21 jan 2018 14:12

Die iemand was ik. Ski’s zijn inmiddels aangekomen en ik was zeer tevreden over de service. Verzending was maar 20 euro bij mij.

Zou wel even om de track and trace code vragen, bij mij was het adres niet goed ingevuld(denk dat postcode’s anders werken in Oostenrijk), dus heb ik zelf even een mailtje naar GLS gestuurd met de correcte gegevens.

*bericht bewerkt door moderator op 30 jan 2020 16:28

Hebben jullie ervaring hoe lang het duurt voordat je de bestelling binnen hebt? Ik zie daar iets moois staan voor een unbeatable prijs.

Chris!
D

dokteruk op 30 jan 2020 15:08

Ik heb op vrijdag gemaild of ze wouden verzenden naar nederland, heb op zaterdag betaald, op maandag was het geld daar binnnen, en op donderdag waren mijn Ski’s binnen.

*bericht bewerkt door moderator op 30 jan 2020 16:30

Ik heb er inmiddels voor het hele gezin ski's besteld. Aanvankelijk leverden ze alleen in Oostenrijk en Duitsland, maar nu ook gelijk naar Nederland. Levertijd ongeveer een week.

*bericht bewerkt door Coen-Heveling op 30 jan 2020 18:16

Na regen komt zonneschijn, na de herfst komt wintersport!

Ik heb er inmiddels voor het hele gezin ski's besteld. Aanvankelijk leverden ze alleen in Oostenrijk en Duitsland, maar nu ook gelijk naar Nederland. Levertijd ongeveer een week.

Coen-Heveling op 30 jan 2020 18:15

Top, bedankt voor je reactie @Coen-Heveling! Ik ga direct iets bestellen (wat eigenlijk te mooi is om waar te zijn).

Chris!
D

Ever tried the Thermo V20's? Good luck!

Ik heb dat anders opgelost…😀

Ik heb ze af laten leveren op mijn vakantie adres 1 dag voor we aan kwamen… 1 mailtje naar onze verhuurder.

Nu doe ik het weer alleen laat ik het eerder afleveren om toch iets comfortabeler te zijn tot de levering…

De verhuurder vond het leuk en moest lachen en adviseert het nu ook aan andere huurders

Ik heb er inmiddels voor het hele gezin ski's besteld. Aanvankelijk leverden ze alleen in Oostenrijk en Duitsland, maar nu ook gelijk naar Nederland. Levertijd ongeveer een week.

Coen-Heveling op 30 jan 2020 18:15

Top, bedankt voor je reactie @Coen-Heveling! Ik ga direct iets bestellen (wat eigenlijk te mooi is om waar te zijn).

Chris!
D

dokteruk op 30 jan 2020 18:39

Wel even de track and trace nakijken of je adres klopt.
Ik heb er 2 weken geleden een paar ski’s besteld, levertijd iets minder dan een week, maar mijn adres klopte niet.
Verder perfect geholpen.

*bericht bewerkt door moderator op 30 jan 2020 19:59

Naar NL gaat prima en kost ong €30,-, duurt idd een weekje.

Een jaar geleden gedaan, mailtje gestuurd en de ski’s waren met 4 dagen bezorgd.

Hier ook prima ervaring zoals al eerder vermeld. Ski’s binnen een week geleverd!

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Ja, ik ook. Fischer Pro Mtn 80 binnen 4 dagen geleverd met de bindingen geboord zoals door mij verzocht. Nog wel even zelf DIN instellen.

Plaats een reactie