accommodatie 16 personen

Voor januari 2019 ben ik aan het zoeken naar een accommodatie.
27 januari 2019 t/m 22 januari 2019 (dinsdag tm donderdag).

Dit mag een hotel, appartement of een chalet zijn, geen probleem.

Kosten max €300 p.p. voor 5 nachten.
Het liefst in een gebied, zoals Westendorf of Gerlos, met goede apres-ski en op loopafstand van een lift.

Heeft iemand tips. Waar te zoeken of ergens ervaring mee?
Ik weet het duurt nog even, maar met een grote groep moet dit volgens mij wel op tijd vastgelegd zijn.

Alvast bedankt.

*bericht bewerkt door Hubie op 30 jan 2018 09:53

Beetje vreemde data, maar goed.

Voor dat soort groepen dien je nu al de eerste stappen te zetten, ik begin zelf altijd bij het vvv of via boeking sites.
Vervolgens direct acco benaderen, is niet altijd goedkoper, maar comm. een stuk makkelijker.
Houd er rekening mee, dat exploitanten niet altijd zitten te wachten op afwijkende perioden (za-za), zeker als dat voor de hele groep geldt.
Ik organiseer elk jaar een weektrip voor 12-17 man dus kan wel van enige ervaring spreken.

Rob

@Hubie als je google op groepen wintersport oostenrijk, zie je verschillende aanbieders.

Misschien een tip: ik zag via marktplaats heel veel groepsacc ook in oostenrijk
bv topictravel.nl/appartement-gerlosberg-tirol-12 personen-(oostenrijk)

*bericht bewerkt door marie-louise op 30 jan 2018 13:23

Straks in Viehhofen :-) lees maar mee in onderstaande blog: https://www.wintersport.nl/forum/topic/387578
Er komt een verdieping in met geschakelde appartementen met een capaciteit van 18 personen. Mocht je nog niets gevonden hebben over een paar weken, dan weten wij tegen die tijd of ons project definitief doorgaat.

Hoe groot is de groep? En wil je half pension? Wellicht is kohlerhof in Fugen iets? Ligt vrijwel naast de lift van Spieljoch en naast de apreski.

Bedankt voor de reactie’s.

Het verblijf donderdag t/m dinsdag is wel een dingetje merk ik. Vaak alleen van zaterdag tot zaterdag mogelijk.
Idee is een lang weekend.

Maar ik ga nu een voorstel doen voor een week, zaterdag tot zaterdag.
Groep is nu 16 man groot. Verwacht dat dit zo blijft, zullen er een paar afvallen ivm de prijs en wellicht nog een enkeling bij komen die wij toch nog weten over te halen.

Ik ga de blog even lezen @joostsmit en de optie van Jethro ook bekijken.

Plaats een reactie