Met wie zou jij dit wel aandurven... ?

Romantisch tête à tête afdalen ;-) Zou hier nog plaats voor zijn op de Olympische winterspelen…

https://www.facebook.com/esflesgets/videos/1183647661766213/…

Click. Click. Peace

T ziet er net zo zinloos uit als dubbel rodelen… dus waarom niet :P ?

Lijkt me een ideale test voor je relatie :D

Nope. Kost je naast je relatie mogelijk ook nog je kniebanden…

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

T ziet er net zo zinloos uit als dubbel rodelen… dus waarom niet :P ?

Powermage op 14 feb 2018 15:14

Dat was precies mijn gedachte. Tijdens de lunch even 2 mans rodelen gekeken… Wat een bijzondere sport is dat :-)

Click. Click. Peace

Dit geeft een hele nieuwe dimensie aan het team event alpine skien op de Olympische Winterspelen.

T ziet er net zo zinloos uit als dubbel rodelen… dus waarom niet :P ?

Powermage op 14 feb 2018 15:14

Dat was precies mijn gedachte. Tijdens de lunch even 2 mans rodelen gekeken… Wat een bijzondere sport is dat :-)

Rogier op 14 feb 2018 16:02

Ze willen de 5km schaatsen bij de vrouwen en de 10km bij de mannen schrappen van de spelen omdat het niet meer van deze tijd zou zijn. Zolang 2 mans rodelen blijft bestaan zie ik geen enkele reden omdat schaatsen te schrappen. De onderste persoon doet gewoon na het afzetten werkelijk helemaal niets meer. Pak dan gewoon een slee met een gewicht van 70kg erin, dat ziet er allicht beter uit dan 2 mannen in een strak latex pak die lepeltje lepeltje op elkaar liggen…

Born to Ride

{…} dat ziet er allicht beter uit dan 2 mannen in een strak latex pak die lepeltje lepeltje op elkaar liggen…

Matthias123 op 14 feb 2018 16:08

Spreek voor jezelf! ;)

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

@Matthias inderdaad 2 mans rodelen, wie zou dit ooit hebben voorgesteld en nog interessanter hebben goedgekeurd als olympische discipline ? Rodelen met een zak cement is denk ik wat minder comfortabel…

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

wie zou dit ooit hebben voorgesteld .

Chonn op 14 feb 2018 21:11

Is toevallig ontstaan toen een solo rijder bij de start een official schepte :D

@matthias123
De onderste man stuurt. Linke soep om die te vervangen voor een zak cement 🙈

*bericht bewerkt door HarmN op 14 feb 2018 21:47

@matthias123
De onderste man stuurt. Linke soep om die te vervangen voor een zak cement 🙈

HarmN op 14 feb 2018 21:46

Nee de bovenste man stuurt, de onderste man ziet sowieso helemaal niets, is best lastig sturen dan. De bovenste stuur door met zn voeten de ijzers iets te bewegen.

Born to Ride

@matthias123
Weet er zelf niets van hoor, maar heb me weleens laten vertellen dat de bovenste man met z’n hoofd en gewichtsverplaatsing aangeeft welke richting het opgaat en de onderste het overdraagt op de slee. Die onderste zit ook met z’n voeten tegen die ijzers. Ze doen het sturen dus eigenlijk samen.

@HarmN kijk maar eens goed op dit filmpje, dan kun je zien dat de voeten van de onderste net voor de ijzers stoppen en dat de bovenste dus af en toe een tikje links of rechts geeft tegen de ijzers:
https://nos.nl/video/2217216-gezellig-met-z-n-twee-op-de-sle…

Born to Ride

En het leuke is Halbe Zijlstra was erbij 👍😃😃

Plaats een reactie