Gesloten pistes: doe het gewoon niet (Vader en dochter dood door lawine)

Alleen met snorkel @DrPhil :D

Mensen zijn weleens stout @Userd, al dan niet uitstekend getraind in omgaan met de natuur 😉. Dat is nou eenmaal de aard van het beestje.
En daarmee zijn we weer terug bij af, want dat is iets waar jij geen begrip voor wil hebben en ik wil graag dat er meer aan voorlichting en waarschuwen wordt gedaan om deze en andere onwetende offpiste slachtoffers te voorkomen.

Shane op 22 feb 2018 16:24

Nee, dat is iets dat jij er van gemaakt hebt en daarmee in al je enorme goedheid zelfs als grote meneer even moest vermelden dat jij op een knopje gedrukt had omdat dit echt niet kon.
Dit gaat over een stukje verantwoordelijk gedrag van ONpiste skiërs en dat je soms domweg aanwijzingen op te volgen hebt, of je dat nu aanstaat of niet. Het is niet zo dat er nergens staat aangegeven wat gesloten pistes inhouden, of en zo ja waar ze zijn of dat je enorm in de materie moet zitten om te weten dat er lawinegevaar is, er wind staat enz. Dat staat allemaal al keurig aangegeven op kaarten, borden, bij liftstations, op spandoeken, met lampjes enz. Maar op een gegeven moment houdt het ook wel een keer op met wat er aan te doen is, als men niet wil, gaat het niet lukken.

Oh, ik heb het niet op het knopje gedrukt hoor. En wat zeg je nu eigenlijk anders dan ik dan?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Juist ja. Wil de laatste het licht uitdoen? Dank.

Alles is wel gezegd in dit topic. Gaat op slot.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie