Online Marketeer zoekt werk!

Hi Wintersporters,

Na 1,5 jaar met veel plezier als online marketeer bij een Inbound marketing bureau te hebben gewerkt, is het tijd voor een volgende stap. Ik wil mijn talenten inzetten voor een bedrijf dat zich richt op wintersport, reizen en/of outdoor.

Nu heb ik al wat rondgekeken, maar het is lastig om zoiets specifieks te vinden wat ook nog eens maximaal 30 minuten van Veenendaal of Zwolle rijden is.

Hebben jullie suggesties voor toffe organisaties in bovengenoemde straal, die zich richten op producten of informatie m.b.t. wintersport, reizen of outdoor? Het bedrijf hoeft overigens niet perse een vacature open te hebben staan, maar het zou wel mooi meegenomen zijn ;)

Ik ben benieuwd of jullie tips hebben!

Sneeuwplanker 🏂🏻

Huski is de eerste waar ik aan denk (niet de bekende husk, maar huski). Bedrijf gericht op wintersport en outdoor in de zomer.

Maar of ze iemand zoeken geen idee. En of het dichtbij genoeg is ook geen idee

*bericht bewerkt door Waah op 20 feb 2018 21:59

Lever Reizen, zat ooit in Oosterbeek nu in Bodegraven. A12 Veenendaal - Bodegraven

Sterkte!

Waarom moet je als ‘online’ marketeer ergens op een kantoor zitten? Kan dat niet gewoon op afstand met een goede internetverbinding en een laptop?

Dit is een serieuze vraag…

Het is niet echt op 30 minuten rijden, maar Skidôme had laatst een marketingvacature! Spotte hem van de week nog dus wie weet staat ie nog open.

Het nieuwe ijscentrum wat in Assen gebouwd gaat worden icm met de skibaan die er bij moet komen, zijn daar geen mogelijkheden?

Born to Ride

Waarom moet je als ‘online’ marketeer ergens op een kantoor zitten? Kan dat niet gewoon op afstand met een goede internetverbinding en een laptop?

Dit is een serieuze vraag…

GiGi op 21 feb 2018 09:48

Een hele goede vraag, Gigi! Helaas merk ik dat veel bedrijven in het oude denken blijven hangen en zelfs van online marketeers vereisen om op kantoor te werken. Ik zou er zelf overigens totaal geen problemen mee hebben om ‘remote’ te werken en zo nu en dan naar de zaak te komen. Afstand speelt dan natuurlijk een veel minder grote rol.

Sneeuwplanker 🏂🏻

En @de rest: bedankt voor jullie reacties! Helaas is het allemaal net wat te ver weg.

Sneeuwplanker 🏂🏻

Plaats een reactie