Paradiski! Wintersport op zijn best! Check it out.....

*bericht bewerkt door Jetze op 02 mrt 2018 09:46

Mooie beelden! Waar heb je het mee gefilmd?
Ik vind de beelden opvallend stabiel.

Je kan je filmpje trouwens het beste hier plaatsen:
https://www.wintersport.nl/forum/topic/392312?page=2#last…

Beelden zijn allemaal gefilmd met een gopro grip icm een dji mavic pro! Thnx… ik heb het filmpje ook daar geplaatst :)

Ander vraagje. Met welk programma/ software zet jij de losse filmpjes achter elkaar. muziekje eronder, tekst erbij enz.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Dag Veenhoorn… Ik werk met Adobe Premiere… Maar daarnaast heb ik ook de luxe dat ik gebruik kan maken van een professionele edit studio, aangezien ik in het dagelijks leven videoproducer ben. Hoop dat dit je vraag beantwoord.

Aha, vandaar zo mooi, superstrak.
Ik wil ook mijn drone meenemen (Spark). Heb je tips voor mij? En heb je nog issues gehad met het gebruik van een drone?
Alvast zeer bedankt.

Hey Willem… Dank voor je complimenten. Jazeker heb ik nog wel tips… officieel mag je er niet vliegen omdat het een nationaal park is. Ik heb me steeds even gemeld bij een liftstation waar ik in de buurt ging vliegen en iedereen wordt dan eigenlijk enthousiast. Zorg dan wel dat je de grens niet op zoekt. Blijf bij de mensen/liften uit de buurt. Zoek rustige plekjes op, wees natuur en mens niet tot last en wees op de hoogte van de lokale vliegregels. Technisch: Zorg dat je geoefend bent het is toch allemaal net even wat spannender dan op een weiland in NL. Het is koud, dus je handen worden koud, zorg voor handschoenen. Neem iemand mee die met je meekijkt en zorg dat je accus lekker warm blijven. Dan kom je een heel eind. Succes!

@Jetze Fantastisch filmpje en herkenbare beelden ken het gebied erg goed ;-)

Thanks!! Wil mijn spark ook meenemen de volgende keer. Maar heb hem nog niet zo lang, dus zal echt rustige plekken op moeten zoeken.
Thuis nu flink aan het oefenen en wil er ook al samengestelde filmpjes van maken. Zal me eens verdiepen in het samenstellen van de filmpjes

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Mooi, veel bekende plekjes!

Edwin van Riel

Echt een super vet gedaan, Mooie shots. Krijg gelijk weer zin in wintersport 😊

Wauw! Wat een gave beelden.

Knap !

Plaats een reactie