Plannen voor 2018-2019

De Krokusvakantie is voorbij (toch?), de laatste tripjes zijn of worden gepland as we speak… Alvast vooruit kijken naar volgend seizoen.

In het najaar ski’s testen en techniek trainen in een paar clinics, in de kerstvakantie met of zonder familie twee weken weg (werken ik kan dan toch niet). Pasen valt laat, de week voorafgaand aan Koningsdag. Een keer een hele week afsluiten in Frankrijk dan? Tignes? Hmmm…
En als Pasen laat valt, valt Carnaval dat dus ook. Dat geeft wat meer ruimte voor rustige weken begin februari. En precies tussen dan en die afsluiting in april kan ik nog mooi twee dagen testen half maart combineren met twee gebieden aan die kant van Italië. Allemaal wensen en ook al wat plannen, het een wat concreter dan het andere.

Voorpret kan altijd

Ik hoop dat ik volgend jaar weer met de SHOS op wintersport kan.
Gaat op volgorde van het inschrijven (was dit jaar binnen 6 dagen vol)
Datum staat al wel vast 12 t/m 19 januari
Tot die tijd maar regelmatig lessen, meestal in Landgraaf

De caravan in oktober naar Oostenrijk brengen. Hopelijk nog een beetje mooi weer voor een paar dagen wandelen. Dan in de kerstvakantie 2 weken genieten. Manlief geeft dan 2 weken les bij de skischool en de kinderen en ik gaan op les en nog een weekje met elkaar op pad. Dan gelukkig half februari al weer voorjaarsvakantie dus met de hele familie samen skiën. Pasen valt laat volgend jaar, dus hopelijk dat we dan nog op de gletsjer kunnen skiën en dan zit het seizoen er helaas weer op. Maar eerst gaan we deze zomer naar Oostenrijk om heerlijk in de bergen te wandelen!

na dit jaar voor de eerste keer op wintersport geweest te zijn in Tsjechië zijn we nu aan het kijken voor de volgende winter
we zijn nog aan het twijfelen of we 1 of 2 keer gaan
als we 2 keer gaan zal het de week voor kerst zijn en dan de 2e keer in maart
bij 1 keer word het begin januari
weten alleen dat het waarschijnlijk Oostenrijk word maar weten nog niet welk gebied nog aan het neuzen wat bij ons past
en nog een paar keer indoor skiën doen we ook nog
en van de zomer nog ff een weekje Spaanse zon

Er zijn wat voorzichtige plannen om met wat schoonfamilie richting (wederom) konigsleiten te gaan. Zou geen straf zijn denk ik zo👌🏻

Er zijn wat voorzichtige plannen om met wat schoonfamilie richting (wederom) konigsleiten te gaan. Zou geen straf zijn denk ik zo👌🏻

Powermage op 6 mrt 2018 19:49

Ondanks die schoonfamilie? ;)

Wat ga je van de zomer doen dan @GiGi. Geen plannen voor Argentinie of Nieuw-Zeeland?

I can stick uphill ice, on my saucer...

November techniektraining, kerst vermoedelijk les arcs, voorjaar 4 vallees, goed bevallen.

MAAR goed, het seizoen is nog niet voorbij (afgelopen seizoen was eind april/begin mei eigenlijk de beste periode), dus wie weet :)

Edwin van Riel

Wat ga je van de zomer doen dan @GiGi. Geen plannen voor Argentinie of Nieuw-Zeeland?

Shane op 6 mrt 2018 19:57

Nee, 3 weken naar Italië om te duiken en zeilles te geven.

Ik ben een jaar of 3 of 4 geleden in november een weekendje naar Sölden geweest. Beviel mij goed! Wellicht ‘dit jaar’ op de planning… Hoe is Sölden in April/Mei?
En weer eens wat anders: volgende winter een weekje tijdens de Lauberhornrennen in Wengen. En dan nog vast een keer laat: in maart als de school vakanties voorbij zijn (nu kan het nog).

Maar eerst komende vrijdag een week naar 4Vallees :-)

Wat ga je van de zomer doen dan @GiGi. Geen plannen voor Argentinie of Nieuw-Zeeland?

Shane op 6 mrt 2018 19:57

Nee, 3 weken naar Italië om te duiken en zeilles te geven.

GiGi op 6 mrt 2018 20:44

En water skiën of wakeboarden dan… ?

Hoop komend seizoen weer wat vaker te kunnen.

Hoop komend seizoen weer wat vaker te kunnen.

Tiny-M op 6 mrt 2018 21:26

Ik ook, maar ach… Zoetermeer ist auch Supertoll :D

I can stick uphill ice, on my saucer...

Januari was niet top, behoorlijk half april een goede herkansing. En misschien nog even een paar dagen met de Pasen. Als beide goed gaat, valt het ook wel weer mee eigenlijk.

Ja, ik ga wellicht toch ook april nog mee pakken :).
Lekker he, dat seizoen 2017-2018 nog lang niet voorbij is… Laat die @GiGi maar lullen met z’n plannen voor volgend seizoen ;) Voor hetzelfde geld ben je dan de pijp uit :P.

I can stick uphill ice, on my saucer...

*bericht bewerkt door Shane op 06 mrt 2018 21:37

I can stick uphill ice, on my saucer...

We gaan toch met @drikus naar Ischgl in april, @shane?
Je gaat toch niet vreemd, he?

*bericht bewerkt door DrPhil op 06 mrt 2018 21:42

Ojee, ga ik jullie daar tegenkomen? Heb nog niet geboekt, dus bestemming kan nog gewijzigd worden.

Nog straks een week in april ( 4 weekjes) en dan is de pret weer voorbij. Volgend jaar januari en eind maart of begin april weer. Mits de financiën het toelaten.

Bij Muse stond ik denk ook maar een meter of 20 bij je vandaan @Tiny-M ;)

En als ik ga laat ik het je zeker weten @DrPhil!

*bericht bewerkt door Shane op 06 mrt 2018 21:52

I can stick uphill ice, on my saucer...

Hm… Al die malloten in Ischgl laatste weekend van April. Ik ga er ook wel heen. Maar om te skiën en niet om een B-artiest het lawinegevaar te horen opschroeven… ;)

Hohoho @GiGi, is wel Helene Fischer he… Atemlos durch die Nacht, jongen! :P

En ik ga ook echt hooguit een half uurtje bij dat concert staan :D

I can stick uphill ice, on my saucer...

Dat zeg ik… B-artiest. “Ademnood, the sequel”.

Echte artiesten waren er wel…

Pavarotti: dood
John Lennon: dood
Michael Jackson: dood

Een beetje kunstenaar gaat gewoon de pijp uit voor een extra dramatisch effect.

*bericht bewerkt door GiGi op 06 mrt 2018 21:59

Het is net als met veel apres-ski hits, het zijn de geweldige herinneringen die het nummer maken ;)

I can stick uphill ice, on my saucer...

Oh gelukkig, ik ga de week van de 14e. Geen afsluiting deze keer.

Het is net als met veel apres-ski hits, het zijn de geweldige herinneringen die het nummer maken ;)

Shane op 6 mrt 2018 21:59

Of het gebrek daaraan? ;)

OT: Pin me nog niet vast op een planning, maar zit met een schuin oog te kijken naar de volgende bestemmingen, afhankelijk van groepssamenstelling:

  • Alpe d’Huez
  • Val di Sole/Pejo/Adamello Ski
  • Nauders e.o. met een dagje Scuol, Watles, Schöneben enz.
  • Breuil-Cervinia
  • Drei Zinnen/Kronplatz/Cortina, acco ergens daar tussenin.
  • ESKIMO in de Haute-Maurienne (Valfrejus, Aussois, Val Cenis etc)

Kan waarschijnlijk maar twee keer weg dus dat wordt nog moeilijk! De rest gewoon doorschuiven naar een seizoen erna ben ik bang…

*bericht bewerkt door Quick op 06 mrt 2018 22:52

Mr. Slow

Er zijn wat voorzichtige plannen om met wat schoonfamilie richting (wederom) konigsleiten te gaan. Zou geen straf zijn denk ik zo👌🏻

Powermage op 6 mrt 2018 19:49

Ondanks die schoonfamilie? ;)

GiGi op 6 mrt 2018 19:53

Die kunnen mooi op de kids letten ;-)

Geld is een issue als volledig alleenstaande mama en alleenverdiener…Ik zou heel graag met Kerst gaan, maar de krokusvakantie gaan we sowieso. Ik ben werkzaam in het onderwijs, dus wij moeten altijd in de schoolvakanties…

Het wordt wederom Italië: ons vertrouwde dorp/gebiedje Valtournenche/Cervinia

Ik denk dat ik maar eens met flex pensioen ga. Dan hoef ik niet meer te plannen wanneer ik ga maar gaan wanneer ik wil 😁⛷❄️☀️☃

Dienten Die Alte schule

Wij hebben krokus 2019 ook al weer geboekt. Weer naar Sulden, ander appartement. En ergens in januari nog traditioneel paar daagjes Winterberg.

Dat zeg ik… B-artiest. “Ademnood, the sequel”.

Echte artiesten waren er wel…

Pavarotti: dood
John Lennon: dood
Michael Jackson: dood

Een beetje kunstenaar gaat gewoon de pijp uit voor een extra dramatisch effect.

GiGi op 6 mrt 2018 21:57

@GiGi,

Vergis je niet in de power en show die die dame kan geven. Ik verwacht dat Ischgl uit z’n dag gaat.

En oh ja helaas, Udo Jürgens…ook dood😉

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Plaats een reactie