Grote groepsaccomodatie ong 50pers

Beste wintersporters ,
Voor volgend seizoen ben ik op zoek naar een hotel / appartement(en) voor een 50-tal personen.
Als het appartementen zijn is het wel belangrijk dat er cateringī is en er een gezamelijke ruimte met bar aanwezig is.
Dit liefst in een skigebied waar alle niveau’s aan hun trekken komen en waar er een gezellige après-ski heerst.
Het liefst zouden we naar Oostenrijk gaan , maar leuke adresjes in Frankrijk en Italië zijn ook zeker welkom!
Shoot!

Ik zou je wensen vooral ook bij de grote reisaanbieders droppen. Vaak met studentenvereniging gedaan en scheelt een hoop gedoe en geld t.o.v. alles per se zelf willen organiseren/uitonderhandelen/boeken.

Het probleem is dat die geen half-pension aanbieden. Dit is eigenlijk prioritair ;)

When life gets too complicated.... SKI

Ook niet die clubs die gecaterde chalets hebben? Geen idee hoe die heten trouwens…

Wenschalet is er 1

Summit travel doet ook grote groepen

Waar wil je heen (regio) en is het een must om aan de piste te zitten, of niet? Oostenijk kent, met namen in de dalen rondom skigebieden heel veel ‘juhendherbergen’ waar je ook zonder jeugd als groep van harte welkom bent, vrijwel altijd met half pension. Ook zijn er ferienhausen met bijv. een familienhaus die dit aanbieden.

Maar, zoals ik al zei, vaak niet direct naast de piste en wellicht al vol voor de drukste weken.

Kijk eens bij Young Austria, verschillende onderkomens in Oostenrijk. Schaidberg in Obertauern kan ik je aanbevelen.

Dienten Die Alte schule

http://www.alpin-chalet.com :)
In ski amade zitten hun.
Weet even niet hoeveel personen hun maximaal kwijt kunnen.

Plaats een reactie