Bootfitting in Roosendaal (outdoor.org)

Vandaag wezen bootfitten bij Outdoor.org in Roosendaal.
Na dit seizoen tig paar ski schoenen te hebben gepast en met pijn geskied gekozen voor een eigen schoen want mijn voet heeft een hoge wreef maar is wel breed 111mm.
Nu aan het einde van het seizoen waren er volgens Koen bijna geen modellen meer en adviseerde mij ook aan om in november terug te komen mocht ik nu geen schoen vinden. Echter er bleek nog een k2 spyne 100 te zijn die wel aangepast kon worden voor mijn voet. Zo gezegd zo gedaan de schoen ging 14minuten de oven in en daarna ging ik er met mijn voeten in plus allemaal stukken foam getaped aan mijn voet om ruimte te maken.
Volgende week deel 2 dan word de liner ook aangepast.

In de verhuur heb ik wel eens 29,5 meegekregen nu zit ik in een 27.5 veel beter hopelijk op de piste!

Koen bedankt voor het fitten.

Vaak knuffel ik de berg onvrijwillig....

Fijn dat je toch nog geslaagd bent. Neem aan dat daar een korting tegenover stond?

Uit interesse, welke schoenmaat heb je in je normale schoenen?

Tijd voor een uitpakparty?!

Fijn dat je toch nog geslaagd bent. Neem aan dat daar een korting tegenover stond?

Uit interesse, welke schoenmaat heb je in je normale schoenen?

Gaston op 17 mrt 2018 22:17

Zaken waar ik goed behandeld word krijgen een positieve review en vice versa. Daar staat niets tegenover.
43/44 in Adidas schoenen.

Vaak knuffel ik de berg onvrijwillig....

Goede insteek!

Tijd voor een uitpakparty?!

Helemaal eens met de positieve review van @MountainHugger

Ik heb vorig seizoen nieuwe schoenen aangeschaft en laten bootfitten bij outdoor & travel in roosendaal. Eerst werden mn voeten opgemeten en toen kreeg ik 4 paar schoenen om gewoon eens aan te doen en te voelen hoe deze zaten. Twijfelkont dat ik ben ruim een halve dag in de winkel gezeten en verschillende schoenen uitgeprobeerd. Uiteindelijk gekozen voor de k2 spyre 100. Koen gaf toen aan dat hij liever had dat ik de schoenen zonder te fitten meenam en ze gedurende de week een aantal keer voor een langere tijd aan te doen om zo goed te kunnen voelen waar de eventuele pijnpunten zaten. Mocht ik na die week toch te veel twijfelen was het geen probleem om nog te wisselen. Na een week terug geweest om ze te laten bootfitten, want was er inmiddels toch wel van overtuigd dat dit de beste schoen voor mij was. Toen dagje indoor gaan skien om te testen, kwamen toch nog wel wat pijnpuntjes naar voren, dus weer teruggegaan en met dezelfde goede service weer geholpen en nog wat aanpassingen aan de schoen gedaan. Inmiddels grap ik altijd dat m’n skischoenen als pantoffels zitten, zeker in vergelijking met m’n vorige paar schoenen.

In december weer naar outdoor & travel geweest omdat ik nieuwe ski’s heb aangeschaft (redster XTI) en deze moesten worden afgesteld. Nu ben ik afgelopen jaar 15 kilo afgevallen en dit kwam toevallig ter sprake, gaven ze meteen aan dat ik terug moest komen om m’n schoenen (gratis, hoort bij de service) opnieuw te laten fitten mocht dit nodig blijken. (zou kunnen dat mn kuit etc. ook smaller is geworden) Uiteindelijk niet nodig geweest, maar geeft wel weer dat ze echt uitstekende service bieden. Als je er iets koopt kun je gewoon rekenen op langdurige en deskundige service. Echt een top zaak wat mij betreft.

Weer terug geweest bij outdoor & travel mijn schoenen die bleven issues geven de schoen is 3x verbreedt maar ik bleef last houden.
Nu werd mij gevraagd wat ik wilde doen, ik gaf aan ik wil pijn vrij skiën. Daarna de Salomon x pro 100 gepast en die zat erg lekker, echter de flex vond ik te soft gaf geen lekkere respons terug (Ik kan makkelijk buigen in mijn enkel en ben TE zwaar dus gaf dat aan, en toen de x pro 120 gepast en deze zat heerlijk met een lichte irritatie bovenop dit is opgelost door de binnenschoen te verhitten en daarna met padjes op de irritatie plekken de schoen in gegaan, hierna zitten ze nu heerlijk.
Deze schoenen waren wel qua adviesprijs 50 euro duurder maar die werden me uit coulance gewoon geschonken (ook omdat ik kosten had gemaakt om andere schoenen te huren), echt top service gewoon.

Vaak knuffel ik de berg onvrijwillig....

Plaats een reactie