Vervoer gezocht NL-Schladming donderdag 22 maart voor schoonzusje

Beste wintersportfanaten,
Wie o wie rijdt er donderdag 22 maart naar Oostenrijk en kan mijn schoonzusje een slinger richting Schladming geven?
Ook voor maandag 2 april na 18.00 uur 's avonds is ze nog op zoek naar iemand die vanaf Schladming weer richting NL rijdt.
Ze zal snowboardspullen bij zich hebben, een tas met kleding, een goed humeur en heel veel leuke verhalen.
We zien graag jullie reactie tegemoet.
Alvast bedankt!
Groetjes, Annemijn (en schoonzus Marlies)

Sinds april 2018 trotse eigenaar van Pension zu Hause in het immer gemütliche Uttendorf

Hallo! Ik moet as donderdag ook naar schladming. Gaat zij ook haar anwarter doen? Ik kan autorijden maar heb alleen geen auto met winterbanden tot mijn beschikking. Heeft je schoonzus al vervoer gevonden? Ik hoor graag van jullie

Hallo Ella,
Mijn schoonzusje is er nog mee bezig, maar het kan natuurlijk geen kwaad om jullie met elkaar in contact te brengen. Stuur je me een mail naar annemijn-terwee@hotmail.com dan breng ik je met mijn schoonzusje in contact (ze is alleen niet zo digitaal en online ;) ).
Groetjes,
Annemijn

Sinds april 2018 trotse eigenaar van Pension zu Hause in het immer gemütliche Uttendorf

Plaats een reactie