Appartementen tijdens afsluitingsweek

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ischgl

Hey allen,

graag wil ik de laatste week van het seizoen nog een weekje in ischgl doorbrengen met een groep van 4 personen. Alleen kan ik niets meer gevonden krijgen.
Heeft er iemand een goede tip voor een appartement waar ik nog rechtstreek navraag zou kunnen doen.
We willen rond 26 april gaan en rond 1 mei terug komen.

Alvast bedankt.

Gaat nog erg lastig worden denk ik. VVV wellicht, als er annuleringen zijn? Al zal het dan wel voor de hoofdprijs gaan. Anders in de dorpen in de buurt.

*bericht bewerkt door Tiny-M op 29 mrt 2018 09:23

Hey allen,

graag wil ik de laatste week van het seizoen nog een weekje in ischgl doorbrengen met een groep van 4 personen. Alleen kan ik niets meer gevonden krijgen.
Heeft er iemand een goede tip voor een appartement waar ik nog rechtstreek navraag zou kunnen doen.
We willen rond 26 april gaan en rond 1 mei terug komen.

Alvast bedankt.

markwouters op 29 mrt 2018 07:00

viel me ook al op.

Ischgl zelf is dan bomvol in verband met Helene Fischer. Maar in Kappl, Mathon, See en in Samnaun is nog wel een en ander te vinden.

Bij een hotel maak je vast nog wel kans, appartementen zijn altijd als eerste weg. Aangezien ik zelf toch niet meer ga ;), probeer even een aanvraag te doen bij Garni Alpenland net buiten Ischgl, Heb daar al 2 keer de avond van tevoren nog kunnen boeken en was 2 keer nagenoeg leeg toen ik er was.

I can stick uphill ice, on my saucer...

ik heb eventueel wegens annulering van een bevriend koppel een hotelkamer met ontbijt in galtur voor 2 personen , incl skipas en concerttickets

Door onvoorziene omstandigheden kunnen we niet naar ischgl top of the mountain concert 2018 - Helene Fischer.
We hebben 4 overnachtingen met ontbijt te verkopen in kappl (10km van ischgl)
http://www.edelweiss-schloessl.at/mobile/de/index.php…
Hotel Edelweiß-Schlössl ***
Bach 47
A - 6555 Kappl
De prijs is 1248 euro van 28 april 2018 tot 2 mei 2018
Als u interesse hebt gelieve dan een mailtje te sturen naar
Malflietmaya@gmail.com

Plaats een reactie