Werken bij skischool met 30plus leraren?

Ik heb een paar jaar geleden mijn Anwärter gehaald en heb vervolgens gewerkt in Sankt Anton. Het lesgeven vond ik super leuk (en het skigebied en après ski ook!), maar ik vond het jammer dat de meeste collega’s erg jong waren. Ik ben zelf 34 jaar en zou het leuk vinden om komende winter (2018/2019) bij een skischool in Oostenrijk te werken waar wat meer leraren van mijn leeftijd zijn.

Heeft iemand tips? Ben je zelf ook van mijn leeftijd en vind je het leuk om in contact te komen? Let me know!!

Schöne Grüssen, Fleur

Bij skischool Sölle in Nassfeld zijn we met vele collega’s die 30+ zijn.

Iemand die met beide benen op de grond blijft staan, komt nooit een stap vooruit!

Dit ga ik in de gaten houden, goed topic!

@fleureleur Het gaat toch om het les geven.En of je collega’s een beetje aardig/sociaal zijn.
Ik zou me er maar niet druk over maken.

Herkenbaar Fleureleur,
Vond t erg gezellig op de skischool en huis, maar was wel blij als ik in de apres ski even wat leeftijdsgenoten tegen kwam!! (Was toen 33).

@fleureleur Het gaat toch om het les geven.En of je collega’s een beetje aardig/sociaal zijn.
Ik zou me er maar niet druk over maken.

Hooykaas op 29 mrt 2018 20:11

Zou jij het zelf doen @Hooykaas?

Ik heb een paar jaar geleden mijn Anwärter gehaald en heb vervolgens gewerkt in Sankt Anton. Het lesgeven vond ik super leuk (en het skigebied en après ski ook!), maar ik vond het jammer dat de meeste collega’s erg jong waren. Ik ben zelf 34 jaar en zou het leuk vinden om komende winter (2018/2019) bij een skischool in Oostenrijk te werken waar wat meer leraren van mijn leeftijd zijn.

Heeft iemand tips? Ben je zelf ook van mijn leeftijd en vind je het leuk om in contact te komen? Let me know!!

Schöne Grüssen, Fleur

Fleureleur op 29 mrt 2018 12:33

tja begrijpelijk…

toch maar opleiding in frankrijk doen :) ( alleen die duurt een paar jaar) … daar zijn de leraren over het algemeen wat ouder.

succes met zoeken.

Ik zou er geen probleem mee hebben @GiGi
Liever leuke enthousiaste jonge mensen dan oudere die alles al gezien hebben 😃

@An32: Fijn dat jij het herkent! Geef je nu ook nog les?

Plaats een reactie