Kan iemand mij helpen met wat voor soort snowboard ik heb

Ik zou geholpen worden want ik heb een snowboard liggen en die wil ik verkopen hij staat al op marktplaats maar men vragen bijv wat voor maat is de board en de lengte of ze vragen of het een freestyle board is maar ik kan er niks over vinden over mij board als u iets aan de foto’s heeft reageer dan aub

null
u
null
null
null
[c4091b48dd431081c1dd96ffcd002f97_image-26-03-2018-18-10-48.jpg
null

In ieder geval een Burton. Op de voorkant zie ik ook 59staan. Staat voor lengte 159. En op de achterkant zie ik onder Burton custom staan dat is het type. Zo te zien wel echt een oudje, kan ook met verschillende jaren in te voeren op Google niet direct deze graphics vinden.

1998, je hebt een classic

Oke dank u wel

Een mooi museumstuk zo te zien. Ik zou er in ieder geval niet meer dan 10euro opbrengst uit verwachten. Niemand wil nog een board van 1998 rijden denk ik.

Born to Ride

Burton Custom is tijdloos zgn. all-mountain board … op deze good old camber versie zou ik het wel kunnen.

Tukker(ik)

2 steunen kopen vast boren in de muur pank erop en je hebt een pracht van een boekenplank o.i.d.
Kan die nog 20 jaar mee 😀

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Waarom weggooien?

Ik heb ook mijn good old burton charter uit 1995 of zo nog… ideaal plankje voor mij nog steeds!

Wellicht omdat de spanning en stijfheid er inmiddels wel zo’n beetje af is. Je kan er vast mee naar beneden komen, maar verder…

Wellicht omdat de spanning en stijfheid er inmiddels wel zo’n beetje af is. Je kan er vast mee naar beneden komen, maar verder…

Tiny-M op 30 apr 2018 13:06

precies een beginner kan er zn eerste bochtjes vast wel op maken omdat hij super slap en daardoor lekker vergevingsgezind is. Wil je gaan carven of snelheid maken dan ga je nergens komen op zo’n board…

Born to Ride

@Tiny-M Als het bord niet is afgeragt dan zal die spanning en stijfheid er gewoon nog inzitten, zeker als er een houten-kern inzit (?). Oude boards en ski’s zijn echt niet per definitie slecht. Ondanks dat winkeliers dat men wel graag wil doen geloven…

Dat zeggende zie ik wel wat rare puntjes naast de staalkant op de laatste foto. Maar de foto is te slecht om precies te zeggen wat dat is…

Click. Click. Peace

Dank u wel voor het helpen ☺

Plaats een reactie