Skitraining in Nederland in de zomer

Bestaat dat en zijn er mensen die dat doen/willen doen?

Goede vraag! Ik wil dat graag doen, liefst eens op een rollerbaan. Helaas gaan veel van die banen in de zomer dicht…

Mr. Slow

.

*bericht bewerkt door Bernard op 01 mei 2018 11:51

Me dunkt dat @IkBakErNiksVan dat wel weet :) @Bernard. Wat bedoel je precies @IkBakErNiksVan?

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Bernard
Dat gaat niet door in de zomer. Ik heb het over training in de maanden juli, augustus, eventueel juni.
@Shane
Zijn er clubs/banen/verenigingen (noem het maar op) die in de zomermaanden skitraining aanbieden. Kortom, bestaat dat en zijn er mensen die het al doen? Dat is waar ik naar benieuwd ben.

*bericht bewerkt door Skitechniek op 01 mei 2018 11:55

Zondagochtenden doorbrengen in Zoetermeer. Vind ik al best veel training.

@Tiny-M: hopelijk blijft dat zometeen ook nog steeds mogelijk…

https://www.nu.nl/economie/5246360/snowworld-verwacht-afspra…

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

Kijk eens bij http://epique.com/skitraining/piste-training zou ik zeggen. Ga ik ook doen deze zomer.

When life gets too complicated.... SKI

Ik ga in wat clinics doen (indoor) in augustus-september en een les of 10 op de rollerband (september-decemeber) om de basistechniek wat strakker te krijgen.

Goede vraag! Ik wil dat graag doen, liefst eens op een rollerbaan. Helaas gaan veel van die banen in de zomer dicht…

Quick op 1 mei 2018 11:37

utrecht rollerbaan blijft wel open , maar wel beperkte openingstijden…

Hé … Basistechniek wat strakker te krijgen!
Dat heb jij toch niet meer nodig neem ik aan. @GiGi
En …Rollerbaan.Ik weet niet wat ik hoor 😃

Spaar je geld en ga liever op vakantie naar Argentinië en koppel een week skiën eraan vast.
Daar heb je meer aan en is veel leuker.

null

Of Nieuw-Zeeland natuurlijk. Kun je je niet aanmelden voor de Rookie Academy @IkBakErNiksVan. Kun je een beetje skien met Reilly, Jf, Jonathan, Andreas enzovoort… 😁

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ben ook geinteresseerd. Helaas is snowworld beetje te ver. Mochten er alternatieven zijn in belgie of landgraaf zou dat wel leuk zijn.

Maar van waar dit topic @IkBakErNiksVan? Bied je iets aan (training), of ben je juist op zoek naar training?

Tot nog toe geen van beide.

Tot nog toe geen van beide.

IkBakErNiksVan op 2 mei 2018 14:33

null

When life gets too complicated.... SKI

En @Alex maar selfies posten ;)

En @Alex maar selfies posten ;)

GiGi op 2 mei 2018 15:11

Dit is 1 van mijn betere :-)

When life gets too complicated.... SKI

Plaats een reactie