Gezocht: groot vakantiehuis voor 16 pers!

Wij zijn al druk aan het zoeken naar een locatie voor de volgende wintersport, we zijn met een grote groep en zoeken dus ook een grote accommodatie van 02-02-2019 voor een week.

16 volwassenen, liefst vlakbij een skibus of skilift en in een dorp waar wel wat te bleven is :-)
Vorig jaar hadden we een groot huis in Zell am See maar dat is niet zo levendig helaas.

Heeft iemand tips?

Ik kan zo geen chalet noemen, maar heb al wel gezien dat google je beste vriend is.
Even zoeken op “Mayrhofen ferienwohnung 16 personen” levert bijvoorbeeld al een leuk aantal hits op, zelfs als je op de diverse sites jouw voorkeursdatum ingeeft.

Verder is het wel handig als je iets nauwkeuriger aangeeft wat je zoekt: het budget is bijvoorbeeld praktisch en (daarmee samenhangend) eisen aan de acco. Is eenvoudig al goed genoeg? Gaan jullie zelf koken of uit eten? Hoe groot moet het skigebied zijn?

Ik ben een paar jaar geleden in Saalbach geweest in een vrij eenvoudig huis: wel een “stube”, maar geen uitgebreide woonkamer. De keuken is klein, maar als je dat niet belangrijk vindt, kan het een mogelijkheid zijn. Ligt op zo’n 300 meter van een oefenweide en 500 meter van de grotere liften.

Beter één piste onder mijn ski's dan 10 op de webcam

in flachau kun je geweldig mooie chalets huren, best kijken bij sunweb.be wij zijn daar al 3 keer geweest gewoon prachtig en s avonds ambiance verzekert, vlak bij de eitjes slechts 2 minuutjes lopen s, avonds recht tot aan het chalet skien;

Al iets gevonden, wij hebben een luxe villa te huur in Zell am See/ Kaprun. Uniek in deze omgeving. Met eigen wellness, 7 slaapkamers en totaal 500 m2 woonoppervlakte. http://www.villazellamsee.com

Plaats een reactie