Ski’s testen op de Stubaier Gletscher 8 t/m 11 november

In Stubai zijn er niet veel snowboards (afgelopen twee jaar niet gezien, maar ook niet echt op gelet). Vervoer zou geen probleem worden denk ik. Carpoolen is een mogelijkheid, vliegen is een mogelijkheid…

Zou inderdaad op voorhand even informeren. Overgrote deel was ski afgelopen jaar.

Edwin van Riel

Jep. Alleen Salomon, Burton, Arbor en Nitro zie ik. Maar ga er vanuit dat alleen in de categorie ski’s echt veel te testen is.

Wat valt er daar te verwachten van drukte die dagen?

Zit dan in het Pitztal en dacht (bij goed weer en open wegen) na Kauner ook eens een dagje Stubai mee te pikken.
Niet om te testen want ik heb pas nieuwe ski’s en ook niet als het er te druk is.

Bla, bla, bla.

Dat hangt erg van het weer af en van de sneeuwomstandigheden. Het is het ‘thuisgebied’ van Innsbruck, dus als er goede sneeuw ligt, wordt het vooral in het weekend drukker. In het weekend komen er ook nog bussen Duitsers testen (die werken door de weeks gewoon), dus in het weekend is het sowieso al drukker dan doordeweeks, maar dan dus nog extra in verband met dat event.

Bussen Duitsers, klinkt goed!

Mr. Slow

Bussen Duitsers, klinkt goed!

Quick op 18 sep 2018 13:46

Haha toch wel ja. Stuk of 6 ja. Veel skiverenigingen die spul gaan testen. Een prachtig ski-uitje natuurlijk voor zo’n vereniging half november.

Leuk, ik zal je een PB sturen

@Clein @Peter36 @Tristan96 @DerkdB

Laten jullie ook nog wat horen? Als ik uiterlijk 14 oktober niets van je heb gehoord, ga ik er vanuit dat je niet meegaat.

De groep is nu compleet. We gaan met 14 mannen en vrouwen naar het Stubaital.

Voor wie niets meer heeft laten horen, helaas. Je kan natuurlijk nog wel zelf accommodatie boeken, er is meer dan genoeg vrij in die periode.

Plaats een reactie