Wintersport Inside (deel 2)

Ik gebruik stilstaande skiërs altijd als funpark obstakel!

Is gewoon tijd dat die studenten hier iets voor uitvinden ipv skistokken met een fietsbel

Togi op 7 apr 2019 00:15

zo iets?
https://www.thrustme.no/thrustpackproduct/

Glide on!

Is gewoon tijd dat die studenten hier iets voor uitvinden ipv skistokken met een fietsbel

Togi op 7 apr 2019 00:15

zo iets?
https://www.thrustme.no/thrustpackproduct/

Vivace op 8 apr 2019 11:01

Wat als je op je rug valt? Lijkt me wachten op ongelukken met ziekenhuisbezoek tot gevolg.

Al is het wel een leuk alternatief voor de lift

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Nou, net in een electrobusje naar het hotel gebracht in Saas Fee. Ik wist niet dat een electrobusje meer herrie kon maken dan een aftandse diesel. En dat bij 10km/u 🤔

Wordt vervolgd? De avonturen van @DrPhil in La Suisse.
Toch vreemd nu ik zelf al enige tijd in de zomermodus sta, al vriest het ook hier de komende nachten en moet ik alles aanwenden om mijn bloesembomen te beschermen.

Hen48

@Hulst

volgens een ander topic moet je in “laagjes” werken om te beschermen tegen de koude. 😜😉

Wij vertrekken vanavond naar Livigno voor nog 7 dagen skipret

Ps Mijn bloesems zijn ook “al goe bezig”

Born to run. B.S.

Wij vertrekken vanavond naar Livigno voor nog 7 dagen skipret

dan58 op 12 apr 2019 08:59

Ooooh! @dan58 Moogt ge deze keer s’nachts rijden van uw madam? :p
Eerlijk gezegd, mijne Grote Baas was er - in tegenstelling tot de vorige keren - zeer over te spreken 2 weken terug. ;)

Bla, bla, bla.

neen @bartvwg Wij gaan nu met de slaapbus.

Althans dat was de bedoeling, krijg net mail binnen van Aktief-ski / Landscape dat de Duitse Politie is binnen gevallen in hun burelen en dat de nachtbus ( echte slaapplaatsen (zondergordel) NIET kunnen.
Dus de bus wordt Royal Class…
.F.ck man met mijn 190 cm wordt dit een nachtmerrie, wordt vervolgd.

Born to run. B.S.

Wij vertrekken vanavond naar Livigno voor nog 7 dagen skipret

dan58 op 12 apr 2019 08:59

Enjoy en houd ons op de hoogte! Sneeuwverwachtingen sinds gisteravond flink naar beneden bijgesteld en de temperaturen omhoog dus wij wachten nog even met kiezen ;)

Edwin van Riel

Wij gaan nu met de slaapbus.

Aaah, OK, een slaapbus. Brrrrr ik zou de kriebels krijgen in zo’n enge ruimte.

Althans dat was de bedoeling, krijg net mail binnen van Aktief-ski / Landscape dat de Duitse Politie is binnen gevallen in hun burelen en dat de nachtbus ( echte slaapplaatsen (zondergordel) NIET kunnen.

Voor hetzelfde geld konden jullie thuisblijven! Maar als ik dit zo lees dan mogen die slaapbussen in Duitsland niet? Dacht dat het in Nederland ook niet mag?

Dus de bus wordt Royal Class…

Gaat de Koning ook mee? :o

.F.ck

Geen vieze woorden gebruiken! @dan58 :p :p

Bla, bla, bla.

Enjoy en houd ons op de hoogte! Sneeuwverwachtingen sinds gisteravond flink naar beneden bijgesteld en de temperaturen omhoog dus wij wachten nog even met kiezen ;)

evr66 op 12 apr 2019 09:21

@evr66 waarom niet naar Sulden?
Er ligt momenteel 205cm op 2800m hoogte en de voorspellingen zijn best OK.
Moet er zalig skiën zijn nu. ;)

Bla, bla, bla.

@dan58. In laagjes werken op 3 tot 4 m. hoogte is nogal lastig. Ik zet er net als de fruitboeren in alle vroegte de sproeier op. Je begrijpt dat ik het over de prunus/malusbomen heb. Veel plezier met de late skitrip. Ik wacht met spanning op de eerste aflevering van @DrPhil.

Hen48

@bartvwg: Sneeuw genoeg, da’s het punt niet. Wat dan wel? Weinig vers komende week en 0-graden niveau vanaf de pasen verwacht op zo’n 2500 meter. Als een paar keer geweest dit seizoen en heb me eigenlijk voorgenomen alleen nog een keer extra te gaan als de omstandigheden echt gewoon bijzonder goed zijn, als bv 2 jaar terug begin mei ;). Ben een beetje verwend/verziekt, dat weet ik ;)

Edwin van Riel

Dus de bus wordt Royal Class…

Gaat de Koning ook mee?😮
.F.ck

Geen vieze woorden gebruiken! @dan58 😋 😋

@bartvwg

Neen, maar ik zit wel langs Queen Mum.😁
F.ck, Sh.t, kl.ten, ik zal me vanaf nu gedragen. 😃

Born to run. B.S.

Wordt vervolgd? De avonturen van @DrPhil in La Suisse.
Toch vreemd nu ik zelf al enige tijd in de zomermodus sta, al vriest het ook hier de komende nachten en moet ik alles aanwenden om mijn bloesembomen te beschermen.

Hulst op 11 apr 2019 22:27

Ik zal er vanavond een apart item over openen. Bizar gebied en bizarre dag. Maar nu teveel bier op. Alvast wat verklappen.

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/f437100a49eaa2d6f415109a...

Het hotel is (nagenoeg) ski-in ski-out.
Ik ben alleen vanochtend naar de lift gelopen om mijn pas te halen. Dat is 250m. De rest van de dag geskied. En in het hotel heb ik de lift genomen. @hulst

*bericht bewerkt door DrPhil op 12 apr 2019 18:21

En wat een #@#¥ ski’s. Breken zomaar de punten af!

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/30ddc05bf237a21e44b5ff83...

(Nee, ik heb geen photoshop bij me 😉).

*bericht bewerkt door DrPhil op 12 apr 2019 18:27

@DrPhil

effe @Tukker bellen of je lens scherpstellen kan ook helpen😁😜

Born to run. B.S.

WTF @DrPhil 😮😮😮
De F18’s niet bij? 🤔
Ziet er niet goed uit. 🙄

Bla, bla, bla.

Ik heb echt geen idee hoe ik die foto heb gemaakt.
Ik had pas één biertje op 😏.

Oooh het is een grapje.

Bla, bla, bla.

null

;-)

Click. Click. Peace

In Ischgl nog steeds veel liften dicht.

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/47d95739541e520eb29e5fa5...

Ik hoop dat @shane het toch naar zijn zin heeft.
In Zermatt is ook (nagenoeg) alles al drie dagen dicht. Terwijl het niet hard waait of zo. Italiaanse kant is alles gewoon open.

*bericht bewerkt door DrPhil op 26 apr 2019 12:44

Klein beetje jammer inderdaad @DrPhil, maar ik vermaak me prima! Fohn hield iets langer aan dan verwacht, maar in de loop van de dag gisteren koelde het af,begon het te sneeuwen en gingen er meer liften open. Vandaag licht katerig wakker geworden, dus we gaan het zien 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

De organisatoren van de grootste en meest toegankelijke test-events in november hebben de data bevestigd. Ze overlappen elkaar komende najaar:

Sportscheck Gletscher Testival, Stubaier Gletscher: donderdag 7 t/m zondag 10 november 2019 (https://www.stubaier-gletscher.com/stubai-live/events/verans…)

Double Dutch Winter Opening, Sölden: zaterdag 9 t/m dinsdag 12 november 2019

null

Het test-event in Sölden was altijd (tot afgelopen seizoen) in het eerste weekend van november, maar is nu dus verschoven. Daardoor is er de overlap van de beide events.

*bericht bewerkt door GiGi op 30 apr 2019 10:01

Vandaag nog 'n mooie zien langskomen die ik de bergliefhebbers niet wil onthouden :

What’s the Matter ,…Horn? 😎 bron : Zuiderhuis.

Born to run. B.S.

Vandaag nog 'n mooie zien langskomen die ik de bergliefhebbers niet wil onthouden :

What’s the Matter ,…Horn? 😎 bron : Zuiderhuis.

dan58 op 7 mei 2019 09:47

Al die natte dromen bij die berg… Je zou bijna zeggen “Matter horny”.

Het hele seizoen is de Head Kore 93 nauwelijks te krijgen, zeker niet in 1m80. Nu is het seizoen over, en heeft Daka er kennelijk een paar in het magazijn gevonden. Online inmiddels overigens alweer uitverkocht. In de winkel nog wel. Zelfs in 1m80.

Er is een eng mannetje meegekomen uit Zermatt! Dat, of het is Paulus de BosPooi…Kabouter.

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/bc4de9cf9928a35514fc08cb...

*bericht bewerkt door DrPhil op 19 mei 2019 16:49

Of je zit door de heg naar de buurvrouw te loeren. Dat kan natuurlijk ook.

Hahaha, als die buurvrouw zo’n snor zou hebben zou Phil er vast niet naar loeren… toch???

I can stick uphill ice, on my saucer...

Plaats een reactie