Wintersport Inside (deel 2)

Is dit niet gevaarlijk voor virusverspreiding van N. naar B. 😁 ( zwarte humor, ik weet het, maar moet kunnen?)

dan58 op 17 mrt 2020 09:48

Even een rondje rond de wereld laten doen.
Als je de verzendingskosten van AliExpress kan hanteren is het toch goedkopen om het eerst naar China te sturen en dan terug retour naar België.
De levertermijn is dan zeker lang genoeg om alle virussen te laten uitsterven en het zal zeker (hoewel?) op tijd terug zijn voor het volgende winterseizoen.

Glide on!

Technisch vraagje :

Ik heb een jasje overgenomen van @Alex.

Hij gaat het opsturen naar mij.

Is dit niet gevaarlijk voor virusverspreiding van N. naar B. 😁 ( zwarte humor, ik weet het, maar moet kunnen?)

dan58 op 17 mrt 2020 09:48

Bij binnenkomst direct het pakketje in de oven op 200 graden. Baat het niet dan schaadt het … wel ben ik bang.

Übung macht den meister!!!

Wie weet heeft hij het als zakdoek gebruikt. 🤔😈

bartvwg op 17 mrt 2020 10:02

Ik heb hem idd nog even aangehad en moest toen wel even niezen in mijn armp… :-P

When life gets too complicated.... SKI

😁😁😁😈

Bla, bla, bla.

Gisteren een constructie gemaakt om mijn snijbonen tegenaan te laten groeien. 😎
Vandaag komt de buurvrouw vragen of alles OK is. En of mijn vrouw echt werken is. 🤔
Raar mens. 🤷‍♂️

null

Bla, bla, bla.

Je had haar naambordje er ook niet alvast op moeten doen.

Ik dacht al dat zo’n verwijsbord naar diverse skiplaatsen was.

Reschenpass 850 km
Winterberg 150 km
Livigno…

Born to run. B.S.

Da’s te pijnlijk @dan58 😥

Bla, bla, bla.

https://cdn.wintersport.nl/forum/26/0e4b673563f02703cc95ec57...

Nu al snijbonen gezaaid? Of alleen alvast een constructie neergezet?

Born to Ride

Enkel de constructie, nog veel te vroeg hè. 😉

Bla, bla, bla.

Klopt @DrPhil er staat dwars ook een plankje. Een 360° kruis als het ware. 😎

Bla, bla, bla.

Als ik nu de rugzak en alle spullen pak en te voet vertrek ben ik morgenvroeg aan het skiën. 😎

null

*bericht bewerkt door bartvwg op 29 mrt 2020 16:51

Bla, bla, bla.

Met Corona kan je niet voorzichtig genoeg zijn.
Ik heb uit voorzorg dit jaar voor Kerstmis mijn schoonmoeder niet uitgenodigd. 😃😂

Born to run. B.S.

@dan58 dat doet je vrouw wel voor je!

Glide on!

null

Speciaal voor @bartvwg

Born to run. B.S.

Bedenk me net dat het nu wel heel letterlijk wintersporter inside is geworden…

Bedenk me net dat het nu wel heel letterlijk wintersporter inside is geworden…

Tiny-M op 3 apr 2020 21:21

🤣🤣🤣🤣

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

@jeffvdv: Hebben ze iets geregeld ivm het niet doorgaan van het alpengluhen in Obertauern dit jaar?

@jeffvdv: Hebben ze iets geregeld ivm het niet doorgaan van het alpengluhen in Obertauern dit jaar?

DrPhil op 3 apr 2020 21:58

Alles retour gekregen 😃

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

null

Speciaal voor @bartvwg

dan58 op 3 apr 2020 20:37

Proost! 😉
Het is er wel wat vroeg voor. 😜

Bla, bla, bla.

Inderdaad, maar wel beter dan water, ijsblokjes en citroen. 😉

Born to run. B.S.

Inderdaad, maar wel beter dan water, ijsblokjes en citroen. 😉

dan58 op 4 apr 2020 10:06

Ook wel een tripple genoemd🥳

LA NORMA😍☃️

null

Speciaal voor @bartvwg

dan58 op 3 apr 2020 20:37

Proost! 😉
Het is er wel wat vroeg voor. 😜

bartvwg op 4 apr 2020 08:43

It’s always five o’clock somewhere 😉

Bij Beau op RTL4 nu een heel goede analyse over het surf drama in Scheveningen. Wat zou het goed zijn als er ook eens op deze manier over lawines en (NL / BE) slachtoffers gesproken zou worden. Hier worden heel veel stigma’s doorbroken en tegelijkertijd wordt er getoond hoeveel respect deze mensen hebben voor de natuur en elementen.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Bij Beau op RTL4 nu een heel goede analyse over het surf drama in Scheveningen. Wat zou het goed zijn als er ook eens op deze manier over lawines en (NL / BE) slachtoffers gesproken zou worden. Hier worden heel veel stigma’s doorbroken en tegelijkertijd wordt er getoond hoeveel respect deze mensen hebben voor de natuur en elementen.

Shane op 12 mei 2020 21:50

Goede analogie, maar ik ken ook genoeg verhalen van windsurfers die zonder grondige kennis van zaken proberen om de oversteek Tarifa-Marokko en terug te maken of in Tarifa by >8-9Bft aflandig toch in zee gaan (en waarbij de nabestaanden geluk hebben hun lichaam enkele weken/maanden later aanspoeld aan de andere kant van de oceaan).
Ik denk dus dat het over de hele lijn gelijk loopt: zowel bij surfen/windsurfen als bij skiën heb je verschillende plaatsen en omstandigheden en heb je verschillende niveaus van beoefenaars en ook hier geldt dat niet alle gevaren altijd even goed zichtbaar zijn voor leken (verkeerde risico-inschatting omwille van onwetendheid) en dat ook semi-pro’s zich kunnen vergissen (bewust aanvaard risico dat af en toe foutloopt).

Glide on!

Persoonlijk was mijn eerste reactie ook “wat een idioten” maar dat was meer door de huidige toestand waarbij je weet dat je een risico sport beoefend en je de hulp diensten niet tot last wilt zijn. Beetje wat er in april in de Alpen gold mbt tourskiers.
In de Lieve Marianne column van Peter Heerschop op 538 werd er ook heel mooi bij stilgestaan. “ De zee trekt altijd aan de surfers juist bij een storm want dan zijn de golven het mooist (maar gevaarlijkst).
Hier voelde ik ook de analogie met off piste. De bergen trekken ook altijd en zeker naar een dump.
Door deze analogie snapte ik die surfers een stuk beter.

Het grote probleem was een iets draaiende windrichting waardoor het rijk aanwezige mei sop zich opeens tegen het havenhoofd begon op te hopen tot een metersdikke massa. Hierdoor zijn de surfers gedesoriënteerd geraakt en gestikt in het schuim. De wind en de golven waren absoluut niet buitensporig maar het schuim werd ze dus fataal.

Born to Ride

Weet niet of het nut heeft om een apart topic ervoor te openen, maar ben benieuwd naar de mening van anderen om ook skigebieden in landen als Georgië, Rusland en Polen toe te voegen aan de database. Vinden jullie dat een meerwaarde en zou het jullie meer triggeren om daar een keer heen te gaan in plaats van de bekendere landen?

Carnas on Tour

Weet niet of het nut heeft om een apart topic ervoor te openen, maar ben benieuwd naar de mening van anderen om ook skigebieden in landen als Georgië, Rusland en Polen toe te voegen aan de database. Vinden jullie dat een meerwaarde en zou het jullie meer triggeren om daar een keer heen te gaan in plaats van de bekendere landen?

Svennoo op 11 jun 2020 15:09

Om eerlijk te zijn denk ik nee en nee.
De echte avonturier weet deze landen toch wel te vinden en de overige 99,9% wat op wintersport gaat zal bij het zien van Rusland of Georgië wel afhaken. Polen zou eventueel wel kunnen denk ik.

Übung macht den meister!!!

Plaats een reactie