Wintersport Inside (deel 2)

Dat topic over de liftmaatschappij aansprakelijk stellen omdat je gevallen bent was ook mooi. Of de beste gebraden kip in Saalbach.

De discussie over elektrische auto’s is ook mooi inderdaad :).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

De discussie over elektrische auto’s is ook mooi inderdaad :).

Roy83 op 27 okt 2020 07:24

Noem een Tesla toch niet zomaar “elektrische auto”, voor die eigenaars is het meer een way of life, een religie! 😛

Bla, bla, bla.

😂😂😂

Shane op 27 okt 2020 06:58

Zo, die vrolijke inborst van je functioneert toch nog wat. @Shane 😉
Leuke skibroek @DrPhil.

bartvwg op 27 okt 2020 07:22

Ja, ik zit nog niet te sippen in een hoekje hoor @Bartvwg… Ik drink wel veel 👍😋.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Veel drinken is gezond. 3 liter per dag zeggen ze. Hoewel ik van 3L strorum toch best hoofdpijn krijg.

De discussie over elektrische auto’s is ook mooi inderdaad :).

Roy83 op 27 okt 2020 07:24

Noem een Tesla toch niet zomaar “elektrische auto”, voor die eigenaars is het meer een way of life, een religie! 😛

bartvwg op 27 okt 2020 07:53

Net zoals je de Iphone niet zomaar een telefoon mag noemen? Of een Ipad geen tablet?
Het valt me vaak wel op dat als ik om weet ik veel wat voor reden aangeef dat het mij niks lijkt die personen toch vaak de drang voelen om dat product aan mij op te dringen. Het lijkt wel een soort van religie/secte waarbij zo veel mogelijk volgers gelokt moeten worden.

Übung macht den meister!!!

Veel drinken is gezond. 3 liter per dag zeggen ze. Hoewel ik van 3L strorum toch best hoofdpijn krijg.

DrPhil op 27 okt 2020 08:52

Probeer deze eens.

null

Übung macht den meister!!!

Btw ik vind het wielren topic en dan met name het gedoe over bandendruk erg vermakelijk. 😉😁

Übung macht den meister!!!

Ik vind vooral dat we nog niet zijn uitgepraat over de mogelijke winst van Kelderman.😉

Born to run. B.S.

Ook belangrijk ;

Kan @Rogier met zijn nieuw bakkie wel met stalen velgen over de Fernpass met lichte sneeuwval op vrijdagavond ?🤣😁

Born to run. B.S.

Kunnen wij wel met 3 personen op 1 skipas gaan skien door hem steeds door te geven en af te wisselen zodat er steeds 2 rusten en 1 iemand de pas gebruikt.

Born to Ride

@dan58. Thijs Zonneveld doet er vandaag in zijn column het herhalingssausje nog maar eens overheen. Hoe moet die nu de winter doorkomen. @Freerider wacht op een geschikt instapmoment. Extra handicap, die vele besmettingen in de Savoi. Les Menuires ligt inmiddels wel een (beetje) wit.

Hen48

Sorry, Savoie.

Hen48

Getverdrie @Hulst Nu zeg ik 't je nog 1 keer :

Indien je iemand wil " aanduiden" dan geef je @ in en zijn JUISTE naam met een spatie achter EN dit zonder leestekens , anders wordt 't niet blauw.😀😁 En zet je autocorrectie af.😍

Born to run. B.S.

@dan58. Thijs Zonneveld doet er vandaag in zijn column het herhalingssausje nog maar eens overheen. Hoe moet die nu de winter doorkomen. @Freerider wacht op een geschikt instapmoment. Extra handicap, die vele besmettingen in de Savoi. Les Menuires ligt inmiddels wel een (beetje) wit.

Hulst op 27 okt 2020 09:19

Maar kan hij het dan niet juist omgooien naar: is mijn regio wel op tijd geel? Nu er wel genoeg sneeuw ligt. Is ook een mooi topic waard, ik ga even in m’n glazen bol kijken.

Ik mis gewoon de topics die we normaal verafschuwen:

  • is xxx sneeuwzeker in februari?
  • hoe kan ik mijn kinderen op vrijdag alvast thuishouden?
  • heb ik een vignet nodig?
  • is er nog een student die heel goedkoop les wil geven?
  • ik ski op niveau 9 en wil nieuwe ski’s!
  • ik wil een gezellig en goedkoop en groot en rustig skigebied in Oostenrijk in de krokus!

Het gaat alleen maar over Corona…

Roy83 op 26 okt 2020 21:43

Je mist nog de vraag wat het beste moment is om te rijden naar de wintersport, of je dan zonder files over de Fernpass kan, de beoogde reis is pas over 6 maanden, maar toch is het belangrijk om het nu al te weten!!

Waar is de tijd gebleven dat we ons nog druk konden maken of het paardelul of paardenlul was… 😜

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Ik voorspel binnenkort een levendige handel in Sunweb vouchers ter waarde van € 50.

Ik voorspel binnenkort een levendige handel in Sunweb vouchers ter waarde van € 50.

DrPhil op 29 okt 2020 18:53

🤔🤔🤔
Geïnteresseerd? 😁

Bla, bla, bla.

Ik boycot Sunweb omdat ze Kelderman een oor aan hebben genaaid.

Daarom roep ik op om deze vouchers ritueel te verbranden.

@DrPhil Je mag mijn voucher kopen voor 40 euro ;)

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Bedenk wel dat Sunweb wellicht een van weinigen in de branche is die de crisis kan overleven.

Hen48

Ik kan niet echt een lopend topic vinden over Snowworld, waar ik een kleine vraag kan stellen. Daarom maar even hier. Ik ben namelijk benieuwd hoe het met de drukte zit bij Snowworld Zoetermeer in het weekend, en dan met name op zaterdagochtend. Is het dan druk of zijn er bijvoorbeeld trainingen of valt dat juist mee?

Hier de Zoetermeer topic die je zoekt @OneTwoTen https://www.wintersport.be/forum/topic/355956

Bla, bla, bla.

Thanks @bartvwg! Zal hem daar nog een keer stellen

Ik ben vanaf heden professioneel skiër. 😎
Zelfverklaard. 🤷‍♂️
Dus ik mag in Oostenrijk toch nog gaan skiën. 👍
Enkel nog een contractje opstellen en mezelf loon toekennen en hupsakee. 🥳

Bla, bla, bla.

@bartvwg

Ik zal er een stempeltje op slaan en ik ga mee.
Ik zie ze daar ginds al kijken ; 2 nieuwe profs.😁😅🤣😂

Born to run. B.S.

null

Gewoon een paar (te) lange ski’s meenemen.

@bartvwg

Ik zal er een stempeltje op slaan en ik ga mee.
Ik zie ze daar ginds al kijken ; 2 nieuwe profs.😁😅🤣😂

dan58 op 31 okt 2020 18:34

2 ouwe lullen is niet gelijk aan 2 nieuwe profs🤣

LA NORMA😍☃️

@bartvwg

Ik zal er een stempeltje op slaan en ik ga mee.
Ik zie ze daar ginds al kijken ; 2 nieuwe profs.😁😅🤣😂

dan58 op 31 okt 2020 18:34

2 ouwe lullen is niet gelijk aan 2 nieuwe profs🤣

Piefke op 31 okt 2020 20:42

Nou, nou nou. 😁
Ik hoor anders vaak genoeg dat ik beter word met de jaren. 😎😎😎😁

Bla, bla, bla.

Plaats een reactie