Wintersport Inside (deel 2)

Ja, hij was er al een tijd en ook alweer paar weekjes op Red Bull, maar ik heb hem nu pas gezien. Ik kijk tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar legaal 😜.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Kijk je ook Shred Hacks @Tiny-m?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Was ook gewoon via red bull tv, maar echt al een aantal maanden geleden. Film is al ouder, maar kon hem nergens vinden…

in Saas Fee hebben ze zo te zien dezelfde sneeuwme(es)ter als in Zermatt, of ze hebben bij elkaar in de klas gezeten.
Volgens de site van Saas fee ligt er 25cm in het dorp (1800m).

https://cdn.wintersport.nl/forum/22/7abcb0da5d40557d0e51e251...

Eeh…

null

Waarschijnlijk gisteren voordat het flink ging dooien… Met flinke dooi is 25cm verse sneeuw welke nog niet gezet is zo weg.

*bericht bewerkt door Matthias123 op 02 nov 2018 12:16

Born to Ride

Volgens de site van Saas Fee, schreef ik…

null

Let ook even op de tijd. Vrijdag 12:13…

Best kans dat er buiten het dorp gewoon 25cm ligt. In het dorp is het sowieso warmer, ook de daken zijn warmer. Er staat daarnaast niet bij wanneer het gemeten is maar met dooi gaat het ook gewoon hard. Maar ga alsjeblieft gewoon een leven zoeken ipv er weer een hele winter over te zeiken.

Born to Ride

Ja joh, natuurlijk. Dat zal het zijn.
Daarom staat her hier op deze site op nul…

Saas fee ziet nog gewoon aardig wit hoor:

null

maarja het is natuurlijk fijner om een beeld uit te zoeken waar zout gestrooid is om lekker te kunnen zeiken. Helaas blijk je keer op keer weer geen gelijk te hebben als er iets beter wordt gekeken.

*bericht bewerkt door Matthias123 op 02 nov 2018 12:20

Born to Ride

Ga iemand anders achtervolgen en beledigen.

*bericht bewerkt door DrPhil op 02 nov 2018 12:20

Ga op een ander forum lekker zieken

Born to Ride

Wat is het nou. Nul of 25cm?

Ik denk eerlijk gezegt dat wintersport.nl nog niet helemaal up to date is omdat alleen het zomerski gedeelte nog open is. Je constante gezever wat dat betreft komt bij velen in ieder geval al flink de strot uit. Zelf bij een compleet ingesneeuwd Zermatt had je het nog over enkele centimeters die zouden vallen en gevallen waren.

Born to Ride

Ik dacht gisteren nog laat ik Inside weer eens van stal halen. Het ontbreekt hier de laatste tijd nogal aan gezelligheid… nou de sfeer zit er gelijk lekker in 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Tja. Ik plaatste alleen een humoristisch bedoelde post.

Dit is toch niet normaal, dit.

Net zo humoristisch als de voorgaande 728x natuurlijk XD

Born to Ride

Waarom lees je het dan?

Soms zit de kracht van de grap in de herhaling. Ik moest lachen in ieder geval.

*bericht bewerkt door Shane op 02 nov 2018 12:32

I can stick uphill ice, on my saucer...

😂😂

Let it snow

@DrPhil(12.09). Als je het bij elkaar veegt en een sneeuwpopje van maakt kom je een heel eind.

Hen48

@hulst, haha, je kunt zo sneeuwmeter worden 👍

@DrPhil. Ik wilde in dit forum onderdeel alleen even de kou uit de lucht halen. Sneeuw meten met een eigen sneeuwscooter lijkt me machtig. Ik wil dan wel een Honda. Andere merken vertrouw ik niet, net zoals Max.

Hen48

Soms zit de kracht van de grap in de herhaling. Ik moest lachen in ieder geval.

Shane op 2 nov 2018 12:32

Dus op advies van @Shane het gehele topic maar overnieuw gelezen. Blijft leuk 😜

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Hulst laat die kou lekker in de lucht we hebben nu eindelijk sneeuw. Wil jij het laten ontdooien 😔😜 en dan gaat er nog meer van die 25cm verloren

*bericht bewerkt door Birdheart op 02 nov 2018 13:10

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart. Ik denk dat DrPhil de woordspeling beter snapt. Maar in dit onderdeel met zijn dubbels bodems moet je natuurlijk wel op je qui vive zijn. Ik duik nu de tuin in. Eindelijk voldoende regen om wat (ver)plantwerk te doen.

Hen48

Ok, over kou in de lucht gesproken: mijn vriendin wil dus haar eigen ski’s hebben. Waarom is er nog niemand in de skiwrap markt gestapt? Ik weet namelijk zeker dat ze in staat is om de perfecte ski te laten liggen als dat ook maar enigszins vloekt met haar jas. Het zou natuurlijk perfect zijn als je je ski’s kon laten bedrukken met je eigen print.

Ok; volgende keer eerst google.nl en dan posten: http://www.norkasports.com/shop-skiwraps.html

En nee, we gaan dit niet serieus doen natuurlijk.

*bericht bewerkt door Roy83 op 02 nov 2018 13:23

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

@DrPhil. Toch nog even. Kun je ook sneeuwcentimeter worden?

Hen48

Haha! Jazeker! In Winterberg.

Plaats een reactie