Hele mooie edit van de wintersport

Filmpje is niet van mij maar ik kwam hem tegen op Dumpert. Prachtige edit van iemand met veel editing skills en een flinke dosis fantasie…

Super 🤙👍

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Sow, daar heeft iemand teveel edit tijd gehad. Mooie referenties ook maar wat series en films. Buiten niet al te dikke snowboard beelden word ik hier erg gelukkig van iig!

Geweldig gedaan!

Sow, daar heeft iemand teveel edit tijd gehad. Mooie referenties ook maar wat series en films. Buiten niet al te dikke snowboard beelden word ik hier erg gelukkig van iig!

Rene op 11 jul 2018 22:42

Klopt, het boarden is niet spectaculair, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de editing skils… :)

Tja… petje af… bijzonder mooi gemaakt. Kan niet anders zeggen. Tikkie jaloers… dat zou ik graag kunnen.

It is an amazing world

Damn wat gaaf zeg…

Veel editing skills, een 360 camera volgens mij (anders heb ik echt geen idee hoe die sommige shots heeft gemaakt!) en veel planning. Heel knap.

EDIT: jep, Gopro Fusion (360 graden cam). Wel gaaf om te zien wat voor beelden je daar mee kan maken. Zo had ik er nooit naar gekeken!
Er zit wel VEEL planning in het maken van zo’n video. Zeker aangezien alles op elkaar moet aansluiten.

*bericht bewerkt door Waah op 02 aug 2018 11:51

Plaats een reactie