Skiën met een groep ervaren skiërs in de Dolomieten Italië 2019

Ben jij een enthousiaste skiër met ervaring, wil je ook elke dag ergens anders skiën.
Onze reis is vanaf vrijdagavond 25 januari tot zondagmorgen 3 februari 2019.
Skiën o.l.v 4 Oostenrijkse gidsen o.a in Folgarida, Madonna di Campiglio, Pinzolo, Andalo-Fai della Paganella ( bij mooi weer adembenemend uitzicht over het Gardameer), Peio,Passo Tonale en de Presena gletscher.
Verblijf is in een 4* hotel h/p te Dimaro. Het hotel heeft een hotelbar, zwembad, wellness, fitness en gratis WIFI, kamers beschikken over bad/douche, toilet,tv en balkon, er zijn ook nog enkele eenpersoonskamers beschikbaar.
Vervoer is met een luxe touringcar vanuit Nederland en dagelijks ter plaatse.
Uiteraard is er nog veel meer info, heb je interesse reageer dan via pb.

Wordt er ook off-piste geskied als condities dat toestaan?

En aan wat voor (totaal)prijs moet ik denken? Orde van grootte? Ik kan me voorstellen dat dat voor veel mensen maakt of ze wel of niet geïnteresseerd zijn…

*bericht bewerkt door GiGi op 27 aug 2018 17:03

Klinkt goed, maar inderdaad iets meer info is welkom.

Ik vraag me af hoe krijg je enthousiaste skiërs ( die je niet kent) op het zelfde niveau in een groep.
Zodat niet iedereen op elkaar moet wachten wegens te groot niveau verschil.

Vandaar 4 gidsen misschien?

Wel een leuk rondje skigebieden !

May the ski force be with you !!

Super Skirama Brenta. Ga ik de tweede week van de kerstvakantie doen.

Mooie gebieden waar ik me goed vermaakt heb. Zeker het stuk Ponte di Legno bij Tonale heeft een paar stevige pistes.

May the ski force be with you !!

Ja … je hebt gelijk @GiGi
Heel leuke reis inderdaad.

waar kan ik meer info vinden?

wil wel mee, wat is de prijs ,en kan ik ook in belgie opstappen?

Kijk voor meer info op skihollandgroep.com (ruim 30 jaar privé initiatief)

Nu nog 2 plaatsen beschikbaar, wil je mee … reageer dan snel.

Nu nog plaats voor 1 dame ( gedeelde kamer) en er is ook nog een 2 pk beschikbaar, eventueel 1 persoonskamer op aanvraag met toeslag.
Wil je meer info stuur mij dan een e-mail.

Inmiddels nog een extra kamer in aanvraag, bovenstaande kamers zijn inmiddels bezet. Wil jij ook nog mee reageer dan snel.

Wat is inmiddels de stand van zaken (programma, kosten, groep)? Is er nog ruimte voor een oudere ervaren skiër?

Huub

Ik heb je PB gestuurd.

Extra aanvraag van kamer, daardoor nu plaats voor 1 heer. Wie gaat er als laatste mee.
Meer info stuur een pb.

Plaats een reactie