Top prestatie Nederlandse snowboarders

Een heel wedstrijdverslag op deze site van de Nederlandse SkiVereniging: Nederlandse snowboarders zilver en brons bij het Jeugd-WK in Nieuw-Zeeland op het onderdeel Slopestyle.

https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/420828/niek-van-de…

PS: Waarom staat dit bericht niet in het topic-overzicht als je op ‘forum’ klikt? Het is toch ook gewoon een weblog van deze site? Zelfde opbouw van de URL volgens mij…

Boeit mij persoonlijk echt helemaal niks, dus ben het wat dat betreft wel eens dat het niet op de Homepage staat. Een Jeugd-WK…

Mr. Slow

Boeit mij persoonlijk echt helemaal niks, dus ben het wat dat betreft wel eens dat het niet op de Homepage staat. Een Jeugd-WK…

Quick op 1 sep 2018 00:28

De PS was meer een technische vraag eigenlijk, geen redactionele…

Boeit mij persoonlijk echt helemaal niks, dus ben het wat dat betreft wel eens dat het niet op de Homepage staat. Een Jeugd-WK…

Quick op 1 sep 2018 00:28

Als er enkel dingen op de homepage zouden staan die iedereen wat zou boeien dan komen we niet verder dan het weerbericht van Roel ben ik bang.

Übung macht den meister!!!

Een heel wedstrijdverslag op deze site van de Nederlandse SkiVereniging: Nederlandse snowboarders zilver en brons bij het Jeugd-WK in Nieuw-Zeeland op het onderdeel Slopestyle.

https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/420828/niek-van-de…

PS: Waarom staat dit bericht niet in het topic-overzicht als je op ‘forum’ klikt? Het is toch ook gewoon een weblog van deze site? Zelfde opbouw van de URL volgens mij…

GiGi op 31 aug 2018 22:44

De nskiv en snowboarden. Het blijft in mijn ogen altijd een beetje een ongelukkige combinatie.

Übung macht den meister!!!

Boeit mij persoonlijk echt helemaal niks, dus ben het wat dat betreft wel eens dat het niet op de Homepage staat. Een Jeugd-WK…

Quick op 1 sep 2018 00:28

Als er enkel dingen op de homepage zouden staan die iedereen wat zou boeien dan komen we niet verder dan het weerbericht van Roel ben ik bang.

RFKANGOO op 1 sep 2018 07:57

Knuppel in de hoenderhok gooien, ik vind dat dan vaak de minst boeiende en sla die vaak over…
Dan blijft er dus niets over.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Was dit waar ook een nieuwsbrief over kwam? Meest interessante daaruit was de afsluiter ‘niet voor publicatie’ en dan tóch doen 😂

Ontopic: Gefeliciteerd gasten! 😊

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Ontopic: Gefeliciteerd gasten! 😊

Sneeuwbaard op 1 sep 2018 10:10

Da’s natuurlijk ook zo 👍

Ik was nog nooit zover doorgeswipet op de homepage, ik had helemaal niet in de gaten dat daar ook nog het NSV nieuwsoverzicht staat…

Plaats een reactie