Skigebieden en verblijf

Wat zijn de dichtsbijzijnde skigebieden en sneeuwzzeker in europa buiten de gekende winterberg feldberg en la bresse
Ook zou ik 9 nachten willen blijven maar ik vind meestal van zaterdag tot zaterdag
Graag zouden wij van de 24 ste december tot 2 januari gaan gezin met 2 kinderen van 8 vorig jaar leren skiën in winterberg mvg mieke

😁

Dichtbij en sneeuwzeker is lastig, zeker met Kerst. Montafon, Brandnertal, Zugspitz Arena en Kleinwalsertal zijn goed bereikbaar en al ‘echt Alpen’.

Dichterbij heb je nog gebieden in het Zwarte Woud in Zuid-Duitsland (zoals Feldberg).

De meeste accommodaties zijn van zaterdag tot zaterdag beschikbaar. Voor een afwijkende periode (9 dagen) zou je het best hotels kunnen proberen. Of probeer de lokale VVV eens.

*bericht bewerkt door Quick op 09 sep 2018 15:57

Mr. Slow

Dichtbij en sneeuwzeker is lastig, zeker met Kerst. Montafon, Brandnertal, Zugspitz Arena en Kleinwalsertal zijn goed bereikbaar en al ‘echt Alpen’.

Dichterbij heb je nog gebieden in het Zwarte Woud in Zuid-Duitsland (zoals Feldberg).

De meeste accommodaties zijn van zaterdag tot zaterdag beschikbaar. Voor een afwijkende periode (9 dagen) zou je het best hotels kunnen proberen. Of probeer de lokale VVV eens.

Quick op 9 sep 2018 15:55
ik ben echt ne leek op dit gebied wat is vvv ? Ikgi g steeds met skiworld vroeger  en dan 12 jaar niets medr gedaan en vorige kerst naar winterberg getrokkeb 
😁

Vvv, vereniging vreemdelingen verkeer.

VVV= plaatselijke toeristen “club”. Even google gebruiken voor de plaats waar je naar toe wild om de locale site te vinden. Damüls en Arlberg zijn ook dichtbij en bieden afwijkende boekingsdagen. En gebruik Booking.com eens. Kun je gewoon je voorkeurs-data invullen en kiezen maar.

Een vakantie woning of appartement zal moeilijk te vinden zijn voor die periode je zit dan midden in 2 hoogseizoen weken, die dagen er na of er voor kan de verhuurder het niet meer kwijt als een hele week.
Als je in Oostenrijk wil zoeken kun je bij TVB kijken is de afkorting in het Duits, zet de plaatsnaam er achter en je krijgt alle onderkomens.

Dienten Die Alte schule

Plaats een reactie