Salaris skiles geven in snowworld

Ik ben dit jaar van plan om mijn anwarter diploma te gaan halen in 2 delen (in oktober een week in snowworld en in december een week in Oostenrijk). Nu wil ik tussen oktober en december graag in Snowworld zoetermeer les gaan geven om alvast wat ervaring op te doen en om wat bij te verdienen. Ik ben 19 jaar.
Weet iemand hoeveel je bij snowworld verdient?

*bericht bewerkt door Davicci op 11 sep 2018 12:33

@Snowworld @ikbakerniksvan

Je krijgt er drie consumptiebonnen voor 😄
Geintje natuurlijk, maar verwacht geen hoog salaris (minimumloon sportcao?). Als je net je anwärter hebt moet je het ook meer als ervaringsplek zien denk ik.

En anders de skischool eens bellen en er naar vragen? Er is een officiële vacature voor ski- en snowboardleraren, dus die vraag zullen ze wel vaker moeten beantwoorden.

We zijn inderdaad op zoek naar ski- & snowboardleraren, via deze pagina kun je solliciteren: https://www.snowworld.com/nl/Vacatures-Zoetermeer-en-Landgra…. Voor meer info kun je ook even bellen met onze skischool: 079 3202 263.

En nu on topic @SnowWorld en @GiGi .
Wat schuift dat? Alle 100k leden benieuwd.

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Ik heb geen idee, @iSKI
Ik had alleen een idee hoe je aan die info zou kunnen komen.

Ik hoorde van mensen met wie ik ooit Anwarter gedaan heb, dat het rond de €10,00 per uur ligt (bruto), als je na je NSI al wilt starten zal dat iets minder zijn denk ik.

Zelf geen ervaring met lesgeven in Snowworld.

Ik hoorde van mensen met wie ik ooit Anwarter gedaan heb, dat het rond de €10,00 per uur ligt (bruto), als je na je NSI al wilt starten zal dat iets minder zijn denk ik.

Zelf geen ervaring met lesgeven in Snowworld.

Irene op 15 sep 2018 21:35

wow 10 euro per uur? en dan nog verantwoordelijkheid hebben over de kids?

Kan je netto na een uur werken net een appeltaart met koffie nemen.

Dat is basis economie, vraag en aanbod.
Denk wel dat er veel dit doen als bijbaan.

En nu on topic @SnowWorld en @GiGi .
Wat schuift dat? Alle 100k leden benieuwd.

iSKI op 15 sep 2018 21:17

Het hangt van een aantal factoren af, waaronder natuurlijk je leeftijd en het aantal diploma’s dat je hebt. Je kunt toch het beste even contact opnemen met onze skischool als je interesse hebt :) 079 3202 263

Zo zie je maar weer hoe skiles geven zo gewaardeerd word. @miepmiep Bij 10 kinderen per kind één euro per uur bruto.(stukje appeltaart zonder slagroom netto per uur inderdaad @Hessel ) En de fietskosten worden niet vergoed.

Ander voorbeeld:

Topman ING Ralph Hamers wilde 50% meer verdienen. Drie miljoen per jaar.
Dat is 1422 euro per uur.( 284 stukjes appeltaart per uur) Je zou er haast misselijk van worden.

Zullen we alvast beginnen om de kinder skileraar in Snowworld 100% meer salaris te gunnen?
Dat is dan 2 Euro per uur per kind.
Of zijjn Ralph en Pricilla niet met elkaar te vergelijken 😃
Ze glijden anders wel alle twee langzaam de berg af.

Meestal zit hem niet in het salaris bij dergelijke banen maar in de secundaire arbeidsvoorwaarden. Toen ik 10 jaar geleden nog in een skihal les gaf bestond dit oa uit:

  • onbeperkte toegang en gebruik faciliteiten door de gehele familie (dus niet alleen baanhuur maar ook evt. lessen)
  • minimaal 20% korting op alles wat te koop was in de wintersportwinkel die in hetzelfde gebouw zat
  • gratis warme dranken
  • jaarlijkse lerarentrainingen (ongeveer 40 uur in totaal) door een echt goede opleider

en nog wat kleine zaken

Meestal zit hem niet in het salaris bij dergelijke banen maar in de secundaire arbeidsvoorwaarden. Toen ik 10 jaar geleden nog in een skihal les gaf bestond dit oa uit:

  • onbeperkte toegang en gebruik faciliteiten door de gehele familie (dus niet alleen baanhuur maar ook evt. lessen)
  • minimaal 20% korting op alles wat te koop was in de wintersportwinkel die in hetzelfde gebouw zat
  • gratis warme dranken
  • jaarlijkse lerarentrainingen (ongeveer 40 uur in totaal) door een echt goede opleider

en nog wat kleine zaken

captor op 17 sep 2018 14:12

Woehoe, gratis koffie!

Meestal zit hem niet in het salaris bij dergelijke banen maar in de secundaire arbeidsvoorwaarden. Toen ik 10 jaar geleden nog in een skihal les gaf bestond dit oa uit:

  • onbeperkte toegang en gebruik faciliteiten door de gehele familie (dus niet alleen baanhuur maar ook evt. lessen)
  • minimaal 20% korting op alles wat te koop was in de wintersportwinkel die in hetzelfde gebouw zat
  • gratis warme dranken
  • jaarlijkse lerarentrainingen (ongeveer 40 uur in totaal) door een echt goede opleider

en nog wat kleine zaken

captor op 17 sep 2018 14:12

Woehoe, gratis koffie!

RRski op 17 sep 2018 17:38

En vergeet die vette jas van de zaak niet 😄

Maar er zijn slechtere bijbaantjes te bedenken

Je kunt ook met je Anwärter in Oostenrijk gaan werken.
Dan werk je vijf tot zeven dagen in de week, woon je in een pension en verdien je ongeveer 1000 euro per maand. En reken maar dat je meer dan 100 uur per maand maakt.

Ook hier zijn de secundaire arbeidsvoorwaarden best aardig: een skipas, korting in veel restaurants, korting op skimateriaal, iedere dag skiën, leuke collega’s, iedere week weer een nieuwe lading toeristen, iedere dag feesten (als je dat volhoudt), skiles van Landesskilehrer, … En als je geluk hebt werk je in een skischool met mooie pakken.

Maar goed, mijn dochters vinden het fantastisch en gaan het liefst weer een heel winterseizoen.

Zo is het @phma. Als je een dikke boterham binnenharkt door een beetje uit je neus te vreten op je bullshit job, waar goede beheersing van het Nederlands blijkbaar geen vereiste is, dan lijkt dit misschien een slechte bijbaan. Maar niets is minder waar en ook dat salaris is echt zo slecht niet. 😉

I can stick uphill ice, on my saucer...

Meestal zit hem niet in het salaris bij dergelijke banen maar in de secundaire arbeidsvoorwaarden. Toen ik 10 jaar geleden nog in een skihal les gaf bestond dit oa uit:

  • onbeperkte toegang en gebruik faciliteiten door de gehele familie (dus niet alleen baanhuur maar ook evt. lessen)
  • minimaal 20% korting op alles wat te koop was in de wintersportwinkel die in hetzelfde gebouw zat
  • gratis warme dranken
  • jaarlijkse lerarentrainingen (ongeveer 40 uur in totaal) door een echt goede opleider

en nog wat kleine zaken

captor op 17 sep 2018 14:12

Woehoe, gratis koffie!

RRski op 17 sep 2018 17:38

En vergeet die vette jas van de zaak niet 😄

Maar er zijn slechtere bijbaantjes te bedenken

Hessel op 17 sep 2018 17:59

Die VETTE JAS is omdat hij NOOIT voor je GEWASSEN wordt.

En die paar stukken appeltaart met koffie is nog overdreven. Je moet ook nog de slijtage van je eigen materiaal meerekenen. Die betaal je netto! En je wilt natuurlijk niet de schoenen van een skihal gebruiken als leraar. Trek nog maar 5-10%??? van je salaris af. De situatie is in realiteit dus nog erger.

En vergeet niet dat je om bijv 1-3 uur les te geven achter elkaar, je circa een half uur per keer (2x een kwartier) je om moet kleden en dat niet iedere skihal dat meerekent voor je loon.

Ik ben eigenlijk benieuwd wat een leraar verdiend in “Ski Dubai”

null

Plaats een reactie