Saalbach van 2 tem 9 februari

Hoi, wij zijn een groep wintersporters die deze week nog 2, 3 of 4 man zoekt om mee te gaan naar Saalbach.
We huren een chalet en er is nog plaats, we zijn reeds met 15 man. We zijn tussen de 32 jaar en 38 jaar oud.
Prijs voor logies is 600 euro, komt nog skipas en eten bij.
Voor meer info, reageer aub

Groetjes

€600,- voor een week op basis van logies en ook nog buiten de vakantieperiode… 🤔

Chalet met gouden kranen… 😎

When life gets too complicated.... SKI

Met een sauna enz ja…

€600,- voor een week op basis van logies en ook nog buiten de vakantieperiode… 🤔

Chalet met gouden kranen… 😎

Alex op 16 sep 2018 19:34

Dat is inderdaad heel duur hé…zelfs met sauna 🤔

Zal ongetwijfeld een erg mooi en gunstig gelegen appartement zijn, maar ik houd die van mij vaak op (een stuk) minder dan 200 euro p.p. en dan zitten we niet bepaald in aftandse appartementen.

Mr. Slow

Voor die 600 euro p.p. (logies) heb ik net de hele kerstvakantie geboekt: 14 overnachtingen. Toegegeven, geen sauna. Maar wel hoogseizoenweken.

Ik zit op een Nederlandse site zeker?

Ik vind € 2.400 voor een heel chalet met 19 slaapplaatsen én sauna helemaal niet duur 😜

Ik zit op een Nederlandse site zeker?

eusebio op 18 sep 2018 17:01

LOL 😂

When life gets too complicated.... SKI

Ik zit op een Nederlandse site zeker?

eusebio op 18 sep 2018 17:01

Ach, ook mensen met een andere nationaliteit kunnen constateren dat de genoemde prijs hoger is dan veel ander prima aanbod. Hoe veel geld je ergens voor over hebt is een andere vraag. En dat is niet per se cultuurgebonden.

Ik vertrek ook naar de Alpen eind januari. Luxe Chalet( Zwembad, sauna… ) van 135 m² met 6 kamers, waarvan 5 slaapkamers. Ontbijt en skipas van 300 euro inbegrepen. Prijs 550 euro per persoon. PS: Bij bezetting van 10 personen, de living blijft vrij.

Bedankt voor het aandachtig opletten. De prijs is redelijk hoog omdat we nog 5mensen kunnen onderbrengen. De prijs zakt seriues mocht deze chalet toch volzitten. Geen onbelangrijke info

*bericht bewerkt door eusebio op 20 sep 2018 19:16

15x € 600 is € 9.000.
Gedeeld door 20 is € 450.
Dus bij 20 man is het € 450?

Ik ga eerlijk zijn, ik organiseer het niet. Ik heb het gewoon op deze site gezet omdat we met een paar twijfelaars zaten. Maar chalet kost 5600euro, zou op iets van 350komen als hij volzit met opkuis in. Die 600klopte niet denk ik, excuses

Zo Hey.
En dan vragen of hij op een Nederlandse site zit.
Trappen de Belgen er niet in 😜

Dat zou vast een gezellige week zijn geworden. Als je erachter komt dat je € 600 hebt betaald en de rest € 350 (of zelfs nog minder).

Gade mee of ni, heb geld genoeg

Gade mee of ni, heb geld genoeg

eusebio op 20 sep 2018 19:50

Klinkt wel gezellig zo 😜

Plaats een reactie