Tussenstop Schladming

Ola,

Het is nog ver weg, maar volgend jaar Maart vertrek ik naar Schladming. Het plan is om vrijdag middag alvast te vertrekken en een tussenstop te maken om zaterdag het laatste stuk te rijden.

We willen vrijdag rond 14.00/15.00 uur vertrekken. Iets eerder kan ook. Iemand tip voor een goed tussenstop adres? Hoeft zeker niet luxe te zijn, maar een schone kamer en sanitair is wel lekker.

Wat is je idee van de tussenstop? De reis breken, file vermijden en/of zaterdag al skien?

Hotel BB hebben veel mensen volgens mij wel prima ervaringen mee, kun je iig 24 uur p/d (en dus laat) inchecken. Ik heb vorig jaar een prima deal gevonden in een buitenwijk van München, dat was een Nh hotel, met parkeergarage en dat was wel fijn want het sneeuwde nogal.

Buiten de vakanties is er zat te vinden. Bekijk hoever je wil rijden, wat dan een logische plaats is, zoek op booking.com en boek rechtstreeks.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Eigenlijk met name de reis breken. We gaan pas zondag de latten op.

Afgelopen Maart naar Frankrijk ook in twee stukken gereden en dat beviel wel. Toen sliepen we volgens mij ook in een BB.

Er hoeft verder niet echt iets in de buurt te zijn, als we er maar wat kunnen eten en drinken.

Waarschijnlijk bedoelen jullie B&B groupe France die veel hotels in Frankrijk maar ook steeds meer in Italië, Spanje en Duitsland heeft. Die organisatie heeft wel hotels in dr Elzas en het aangrenzende Duitse gebied, maar volgens mij (nog) niet in de richting van Munchen/Oostenrijk. Het is overigens een uitstekende keuze, goed en niet duur. Boek daar zowel 's zomers als 's winters al 10 jaar. Wel rechtstreeks,zonder bijv. Booking.com.je moet ook pas achteraf betalen.

Hen48

Ik blijf overnachten in Kempten onderweg naar Schladming.

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Ik overnacht in Wörth AM de Donau
En rij dan over Passau verder naar Flachau

Ik overnacht in Wörth AM de Donau
En rij dan over Passau verder naar Flachau

niekniek op 22 sep 2018 19:20

Grappig, daar heb ik ook een reservering gemaakt.

Ik overnacht in Wörth AM de Donau

En rij dan over Passau verder naar Flachau

niekniek op 22 sep 2018 19:20

Grappig, daar heb ik ook een reservering gemaakt.

Anki op 22 sep 2018 20:10

Komende winter daar voor de derde keer
S’avonds eten en wat drinken, lekker slapen in een 1 persoons kamer en na het ontbijt op het gemak weer verder
En ik was afgelopen jaar nog geen € 50 kwijt

Is me denk ik net te ver als we pas 14.00/15.00 vertrekken uit Alkmaar.

Op Booking.com vind je verschillende overnachtingsmogelijkheden die je evt nog kunt annuleren.

Ik ga met kinderen naar Schladming, 2 maart. We overnachten in Erlangen, net boven Neurenberg. Vanaf daar via Passau naar Schladming, is nog 5 uurtjes rijden.

Ik kijk vaak op de Duitse site links und rechts der autobahn. daar staan leuke en minder leuke hotelletjes door heel Duitsland op, dicht bij de snelweg. Bevalt mij heel goed. Er is ook een papieren gids van

Plaats een reactie