Snowboardbindingen nu kopen? of nog even wachten?

Ik ben op zoek naar nieuwe bindingen voor mijn snowboard. Na orrientatie kom ik uit op de Burton cartel Flex of Union Force. Is het slim om nu al een aanbieding te kopen? of moet ik nog even wachten? Overigens is de Burton op dit moment niet verkrijgbaar, maar ik lees dat de Union een goed alternatief zijn.

Beide zijn volgens mij inderdaad prima bindingen. Zelf ervaring met de Burton Carte. Ken ook mensen die erg tevreden zijn over de Union Force. Als je nu koopt zou ik naar overjarige modellen kijken (is vast ook wel een Cartel te vinden ergens), vaak goede aanbiedingen in te vinden.

Het dilemma is momenteel: goede deals op overjarige producten, maar lang niet alles is meer beschikbaar (minder keus, maar vaak wel voordeliger) OF vanaf eind oktober weer alles beschikbaar, maar betaal je meestal ook de volle prijs. Dit geldt denk ik voor alle snowboard- en ski-hardwaren.

Dus als je het product dat je wil hebben kan vinden en het niet erg vindt dat het van voorgaand seizoen is, denk ik dat nu de deal beter zal zijn dan over een maand.

De deals op de nieuwe collectie starten vaak pas rond januari idd. Nu kun je als je geluk hebt de beste koopjes scoren.

Hi allen, bedankt! Ik heb zojuist de Union besteld.

Plaats een reactie