Skichalets.nl zoekt chaletstaf

Wil je deze winter écht iets gaan doen wat je je hele leven bij zult blijven en echt niet zult vergeten?

Reisorganisatie Skichalets.nl zoekt enthousiaste mensen die een skichalet in de Alpen willen runnen.

Je runt alleen of met iemand anders die je kent een skichalet waar je op een hartelijke manier jouw Nederlandse wintersportende gasten ontvangt en ze een fantastisch verblijf bezorgt. Iedere dag zorg je voor een heerlijk ontbijt, je ruimt de boel op, doe wat huishoudelijk werk en als je gasten thuiskomen van het skiën heb je iets lekkers voor ze gemaakt.

Voor het diner ’s avonds zijn er twee mogelijkheden. Of de gasten hebben een skichalet geboekt waar je als gastvrouw/heer ook voor ze kookt of ze hebben een skichalet geboekt waar ze buiten de deur in een restaurant eten. Kortom, vind je het leuk om te kokkerelen, of ben je een hobbykok of een professionele kok dan is zo’n skichalet waar gekookt moet worden iets voor jou en als je niet zo’n keukenprins of –prinses bent, dan kan je een skichalet runnen waar de gasten in een restaurant eten.

En als je alles goed organiseert heb je voldoende tijd om te skiën, te boarden of heerlijk te wandelen door het besneeuwde berglandschap.

Je moet wel minimaal 21 jaar zijn. Ook Belgen en 50 plussers zijn van harte welkom.

Je kunt ons altijd vrijblijvend bellen voor meer informatie op 0182 634 523 of je mailt naar chaletstaf@skichalets.nl en we sturen je het informatieblad per e-mail toe. Ook 50-plussers zijn van harte welkom.

Ik ben een kok die het hele seizoen (half december tm half april) ski les wil gaan geven

Gezien ik best wat kosten heb red ik het niet alleen met skien.

Misschien kunnen wij elkaar van dienst zijn

Groeten Frans

Funkeysman

Beste Frans,

Zou je me willen mailen, dat communiceert makkelijker.

Dat kan via chaletstaf@skichalets.nl.

Vriendelijjke groet,

Werner van Velde van Skichalets.nl

Plaats een reactie