weekje wintersport in Oostenrijk in maart?

hoii,
in maart (9-16) gaan we met een groepje enthousiaste snowboarders en skiërs op wintersport.
De focus bij ons ligt op lekker boarden/ skiën, gezelligheid tussendoor en daarna met zijn allen gezellig eten/ de kroeg in.
Zijn er mensen die het leuk vinden om mee te gaan?
we hebben ook een facebook groep aangemaakt: https://www.facebook.com/groups/537545773058184… (mag ik dat hier noemen?)

we willen daar heen met de auto, dus dan kunnen we wel carpoolen en samen reizen.
Verder koken we daar samen en doen we gezamenlijk boodschappen.

Leuk als je mee gaat!

Voor meer info kun je mij ook ff mailen op natashasmit@hotmail.com

bedankt

groetjes Natasha

Hey,

Leuk idee hebben wij voor 3 jaar geleden ook gedaan met een groepje van hier, was een top vakantie!

Als er al meer bekend is over budget, bestemming, en groepsamenstelling kun je dat misschien posten, dat maakt het voor veel mensen interesanter.

Gewoon als aardig bedoelde tip. Ik wens jullie ontzettend veel plezier en wie weet zien we elkaar dit seizoen in Oostenrijk.

Ezzie

jazeker, we gaan naar het Zillertal! naar Zell am Ziller. met de auto daarheen en vanaf daar gaan we naar de verschillende skigebieden. naar mayrhofen, zillertal arena, gerlos, hintertux enz. dat ligt daar allemaal heel vlakbij.

budget: 500 euro. ex benzine, food, etc

wordt een leuke trip!

Plaats een reactie