Skiles of begeleiding Soelden

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

Hoi,

Tijdens de krokusvakantie ga ik met mijn gezin naar solden. Voor mijn zoon van 18jaar ben ik op zoek naar skilessen of begeleiding, liefst nederlands of engels, waar hij met mensen van zijn eigen leeftijd flink wat kan doorskiën.

Weet er iemand of iets dergelijks voor zijn leeftijdsgroep specifiek wordt aangeboden in solden of andere tips?

Alvast bedankt!

Is een open deur ik weet het.
Maar om je toch te helpen.
Het beste is om je vragen/eisen bij de plaatselijke skischool neer te legen.
Zij hebben een oplossing voor je.

@Jorism,

Ik werk zelf al 8 jaar bij Skischule Yellow Power, bij deze skischool word iedereen na de leeftijd grens van 15 ingedeeld als/bij volwassene groepen. Als er genoeg leeftijd genoten zijn proberen wij dit altijd in een zo goed mogelijke verhouding in te delen, denk hierbij aan: leeftijd, taal en ervaring. ( kan ook springen, racen of touren zijn ) In de Krokus vakantie is en zijn bijna alle variaties mogelijk, ook zijn er genoeg Nederlands/Engels talige leraren aanwezig. Voor andere vragen kan ik eventueel ook antwoord geven. Groetjes Rick

Hallo, wij zijn van 28 maart -1 april in solden en 2 beginners willen samen op privé les, ze willen de 28e in de middag beginnen met les.
Weet iemand of je ook middags kan lessen? of misschien kan ik het direct regelen met een leraar van dit forum… ook goed.Groeten

(of een lerares uiteraard haha)

Plaats een reactie