Flachau Ski school kids bij Space Jet

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flachau

Welke skischool start zijn lessen voor kinderen bij de Space Jet? Mijn dochter is vijf en heeft vorig jaar ook al wat lessen in Bramberg en op de borstelbaan gehad. Ik heb de websites gechecked en Fun en Pro lijkt me een goede. Fischis sprak mij ook aan maar die starten niet bij Space Jet volgens mij. (Ons huisje zit hier vlakbij vandaar) Ben benieuwd naar jullie ervaringen want het vorige forum hierover dateert alweer van wat jaartjes geleden.

Een beetje naast de kwestie misschien, maar wij hebben jaren na elkaar onze kinderen naar Fischis laten gaan en daar waren/zijn wij zéér tevreden over. Zéér enthousiaste (Nederlandstalige) leraren en ook onze kinderen waren heel tevreden en leerden ontzettend veel bij.

Hoe oud waren jouw kinderen @Jurgen_t?
En wat was hun niveau? Ook wij zijn op zoek naar een goede school in Flachau. We hebben er 1 bij die echt al goed kan skien. Maar hij gaat wel op les om nog weer wat beter te worden (leeftijd 9)

Hoe oud waren jouw kinderen @Jurgen_t?
En wat was hun niveau? Ook wij zijn op zoek naar een goede school in Flachau. We hebben er 1 bij die echt al goed kan skien. Maar hij gaat wel op les om nog weer wat beter te worden (leeftijd 9)

IfanMil op 19 okt 2018 12:00

Mijn kinderen waren toen 9 en 10. Naargelang niveau worden ze in groepjes onderverdeeld. Dat schat je zelf in maar kan aangepast worden als ze zien dat het kind niet mee kan of meer kan. Ze gaan héél snel vooruit. Dit jaar zaten ze in laatste groep (zwart) en dat gaat dan meer over off-piste skiën (waar ze zich te pletter geamuseerd hebben) en het verbeteren van het carven (waar ze het jaar ervoor veel op geoefend hebben).
Met krokus beginnen ze nu allebei met snowboard (na eerst wat lessen hier op de rolband), normaal gezien ook bij Fischis.

Ok thanks dat is nuttige informatie. Onze zoon skiede vorig jaar met 10 en 11 jarige (hij was toen 8). En het jaar er voor skiede hij al de eenvoudige onderdelen in het funpark . Ben bang dat ik hem dit jaar niet meer bij kan houden.
We zitten in de buurt van Fischis. Toen ik voor het laatst in Flachau was waren zij net begonnen en toen waren de meningen nog verdeeld.
Vandaar mijn vraag.

De oudste vorig jaar bij Fun&Pro ondergebracht en dat beviel vorig jaar erg goed. Ze had dan geen Nederlandse dame (die waren er wel genoeg trouwens) maar zeer snel en goed les gekregen waardoor ze voor een vijf jarige prima mee kon. De jongste bij Herman Meijer ivm dino babyweide en ook dat was perfect (4 leraren op de allerkleinsten). De oudste is nu zes en wil nu snowboarden. Die gaan we weer bij Fun&Pro onderbrengen.

Plaats een reactie