Ervaren Skiester gezocht voor onze ski bende

Beste Wintersporters,

Wij vertrekken op 12/01/2019 opnieuw naar Les Trois Vallées. Onze bende bestaat voorlopig uit 8 mannen (27,42,45,46, 47, 50, 56 en 58 jaar) en 1 vrouw (47 jaar) 5 Belgen en 4 Nederlanders. Waarvan 7 gevorderde skiërs. De 2 andere gaan les nemen en samen skiën. De luxe chalet in les Clarines les Menuires is al geboekt. 6 kamer appartement van ongeveer 135 M²( 5 Slaapkamers). De bedoeling is om 3 tot viermaal in de chalet te eten en ook om eens te gaan eten. Natuurlijk is iedereen vrij te doen en te laten wat hij wil. Hoofdzaak is skiën, en eens een aprés ski meenemen behoort ook tot de mogelijkheden, maar is geen must. We nemen genoeg drank en eten mee van de thuisbasis.
Wij zouden graag onze bende uitbreiden met 1 vrouw, bij voorkeur gevorderde skiester die in België of niet te ver van…woont. Belangrijk voor het vervoer. Als je op de bijhorende link klikt, krijg je een idee van Les clarines. De prijs met 10 mensen komt op 485 euro de man, ski pas van 300 euro voor het hele gebied(meer dan 600km pistes), Zwembad, sauna, Fitness… inbegrepen. We beschikken over 3 wagens met winterbanden. We hebben dus nog vervoer en 1 bedje vrij voor…een vrouw, om de kamer te delen met de vrouw die al mee gaat.

http://www.cgh-residences.com/hiver/residences/les-clarines-…

Grts,
Peter

Peter Hertegonne

Omdat niemand reageert

null

Je zou haar ( Lindsey Vonn ) kunnen vragen.Ze kan jullie vast nog wel wat leren 👍

Zo ervaren moet ze nu ook niet zijn hoor en ze woont ook te ver.

Peter Hertegonne

…en ze woont ook te ver.

Amai, ze is niet eens van Belgie! :D

*bericht bewerkt door Arjen5 op 12 okt 2018 08:26

It's all about the turns duuuuuude!

Wel fijn dat @Hooykaas een keer goed aan de lader heeft gelegen…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Mooi om te zien ( profielfoto ) @Shane
dat je nog steeds van die prachtige witte tanden hebt om fris de aankomende door te komen 😂

(winter) 👍

Allemaal leuk om lezen, maar ondertussen weet niemand meer wat het topic is.

Peter Hertegonne

Ja foei jongens.
Humor is zo te zien geen vereiste voor deelname.
PS. Door de reacties blijft hij wel bovenaan.

*bericht bewerkt door DrPhil op 12 okt 2018 17:59

Ja foei jongens.
Humor is zo te zien geen vereiste voor deelname.
PS. Door de reacties blijft hij wel bovenaan.

DrPhil op 12 okt 2018 17:56

Humor mag vast wel als de jongens maar meisjes zijn. 😜

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ik vind het wel grappig haha. Maar inderdaad nog steeds op zoek naar een goede skiester.
Ik ben de vrouw die al mee gaat.

Ik begrijp de verwarring van @hooykaas wel.
Ze zoeken een skiester. Geen skister.

👍😃 Het kwartje is eindelijk gevallen ! 😃
Wellicht kan ze ook nog behulpzaam zijn op emotioneel vlak @DrPhil 😃

En… al ervaren skiester gevonden? Zou het twaalde bende-lid zomaar kunnen zijn…
Ervaring meer dan genoeg, ben alleen geen off-piste skiester, dus als jullie dat zoeken dan haak ik af.
Al vaak in Val Thorens geweest, alleen altijd in maart of april. Januari niet erg koud…? Das eigenlijk mn enige twijfel… of ben ik nou een watje…, gr Stijn

Hoi Stijn, we zijn geen off piste skiërs. Misschien iemand die soms off piste gaat. Januari is niet persé erg koud. Kan ook zonnig zijn. Jij bent dus een vrouw die eventueel mee wil? Je bent van harte welkom!

Beste Wintersporters,

Kleine Update, daar er meer mensen zijn bijgekomen, heb ik nog een appartement bijgeboekt in hetzelfde gebouw. 3 kamer apt., nu bezet door 3 mensen. Ik zoek dus nog 1 skiër. Onze groep bestaat voorlopig uit 5 Belgen en 6 Nederlanders, waarvan 2 vrouwen. 2 mensen gaan les nemen, omdat ze nog niet met de groep meekunnen. Prijs 490 euro, skipas van 300 euro incl. Verblijf; zie link https://www.sportiek.com/Les-Clarines?df=1546642800…

Groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Dat is toch dit stel?
https://www.wintersport.nl/forum/topic/428301
Veel succes.

*bericht bewerkt door DrPhil op 29 okt 2018 16:04

Als jullie nu ook nog eens blijven tot en met de week van 26 januari dan kan ik ook nog aansluiten. Zit alvast in hetzelfde gebouw. Als steun voor jullie zoektocht. Prachtig complex, 100 m. vanuit de skikelder en je zit op de piste. Voor mij dit seizoen de 10e keer.

Hen48

Klinkt erg mooi @hulst! Helaas kan ik maar 1 week blijven.

@DrPhil, ook de plezante thuis zeker. Welk stel ? Wij zijn momenteel met 11 mensen, een stel bestaat uit 2 . Zoek het maar eens op.

*bericht bewerkt door Peter007 op 29 okt 2018 21:10

Peter Hertegonne

Gezellige club, zo te horen. Veel plezier.

*bericht bewerkt door DrPhil op 29 okt 2018 21:33

@Peter007 ik kom toch echt op 2 uit in het topic gelinked in de post van @DrPhil namelijk bram en bram of bram en kristof, iig 2 belgen met een grondige identiteitscrisis.
Dit telt in Nederland als een stel een paar een koppel 2 stuks dus. En gezien jouw omschrijving met die van hun matched zou het prima kunnen toch dat zij zich bij jullie gesloten hebben en er hierdoor nu nog 1 iemand extra mee kan.

Ik wil best met jullie mee enkel als ik met deze van @Hooykaas op de kamer mag

Omdat niemand reageert

null

Je zou haar ( Lindsey Vonn ) kunnen vragen.Ze kan jullie vast nog wel wat leren 👍

Hooykaas op 11 okt 2018 23:30

Anders vind ik skiën maar saai

*bericht bewerkt door Birdheart op 29 okt 2018 21:45

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart, Lindsey wil wel mee, maar niet met jou . We hebben toch geen plaats meer voor…

Peter Hertegonne

@Birdheart

jij en Lindsey op 1 kamer…jongen, jongen toch, hou 't toch maar bij fietsen hé tijdens je revalidatie😉👍

Born to run. B.S.

@dan58 je weet nooit wat helpt, misschien is zij wel een medisch wonder 😋 een mens mag toch dromen 😜😴😴
@Peter007 dan zal ik maar niet meegaan zeker, en als enige boarder zonder ski humor zal waarschijnlijk niets geworden zijn. Kan Lindsey toch mee, Lucky you😁

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart , dat vind ik nu eens een wijs besluit en… nu kan ik het toch aan Linsey vragen.👍😃

Peter Hertegonne

@Peter007

@Birdheart, Lindsey wil wel mee, maar niet met jou . We hebben toch geen plaats meer voor…

Peter007 op 29 okt 2018 21:54

Ehmm je had haar toch al gevraagd? ☝️

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

nog een plaatsje vrij ?

@Birdheart
Ik zou zeker met linsey op één kamer gaan.
Leer je goed door de knieën te gaan.
Altijd een goede oefening voor het skiën 😃

Pardon snowboarden 👍

Hallo Pats,

Stuur mij een privé berichtje, want er zijn bepaalde Nederlanders die blijven lullen. Bye bye nieuwe forumregels hé Rogier ?

Grts,
Peter

Peter Hertegonne

Plaats een reactie