Dringend gezocht, vervoer van AT naar NL voor 6 flessen Schnapps,

Lieve allemaal,
Wij zijn dringend op zoek naar iemand die vanuit Oostenrijk naar Nederland rijdt en uiterlijk a.s. donderdag 18.10.2018 in Nederland aankomt.
Voor een condoleance na een begrafenis is ons gevraagd om 6 flessen Schnaps naar Nederland te krijgen. Wijzelf zijn ivm gasten in ons pension niet in de gelegenheid om te gaan en per pakketpost blijkt op deze termijn en met deze inhoud onmogelijk.
We maken uiteraard de kosten voor de 6 flessen Schnaps of Obstler naar je over + een kleine reisvergoeding voor de 6 flessen.
De flessen moeten naar Woerden in NL, maar kunnen evt. op donderdag nog door iemand in Nederland opgehaald worden mocht je niet langs Woerden komen.
Tips over NL’se drankenwebsites zijn bij ons bekend, maar de familie wenst dat de flessen uit Oostenrijk komen zodat ze na de begrafenis op de Oostenrijkliefhebber kunnen proosten.
Ben of ken jij iemand die ons kan helpen? Onze dank is groot!
Liebe Grüße,
Annemijn en Jeroen uit Uttendorf

Sinds april 2018 trotse eigenaar van Pension zu Hause in het immer gemütliche Uttendorf

Zet je oproep anders op de Facebook groep/pagina Rit naar de sneeuw.

Die pagina kende ik niet nog, thnx voor de tip, ga ik meteen doen!

Sinds april 2018 trotse eigenaar van Pension zu Hause in het immer gemütliche Uttendorf

Je zou ook kunnen kijken naar DHL Express.
Dan is het binnen een dag in NL.
Alleen volgens mij is dat wel vrij prijzig…

Wintersport, het beste wat er is.

Ik heb met alle pakkerdiensten al contact gehad maar steeds 0 op request gekregen. Veel doen geen glas, geen alcohol of zijn te lang onderweg en enkeling is echt schrikbarend duur. Vandaar dat we het nu in ons netwerk en op internet proberen om iemand te vinden. Toch bedankt voor het meedenken :)

Sinds april 2018 trotse eigenaar van Pension zu Hause in het immer gemütliche Uttendorf

Wellicht jouw oproep ook plaatsen op Wepowder? Succes in elk geval!

Is het een hele speciale, zelfgemaakte wellicht, Schnapps ofzo? Want zo moeilijk is het niet om in NL Obstler te kopen.

Tips over NL’se drankenwebsites zijn bij ons bekend, maar de familie wenst dat de flessen uit Oostenrijk komen zodat ze na de begrafenis op de Oostenrijkliefhebber kunnen proosten.
@HN65 :)

I can stick uphill ice, on my saucer...

Wat is schrikbarend duur?
Beter duur dan niet mogelijk @Annemijn
Gezien de totale kosten van een gemiddelde begravenis valt het wel mee.
Anyway probeer Cheapcargo.com maar eens.

Tips over NL’se drankenwebsites zijn bij ons bekend, maar de familie wenst dat de flessen uit Oostenrijk komen zodat ze na de begrafenis op de Oostenrijkliefhebber kunnen proosten.

@HN65 :)

Shane op 16 okt 2018 10:48

Ik dacht aan import…zijn het echt, nee heus, Oostenrijkse flessen, alleen al vervoerd door iemand anders. Wat is het verschil?

*bericht bewerkt door HN65 op 16 okt 2018 10:51

Thnx guys! Ik snap al jullie reacties en heb ze afgelopen 1.5 al vaker gehoord, maar don.t shoot the Messenger ;)
Ik heb dit bij de familie ook al te kennen gegeven, maar tijdens zo.n emotionele periode maak je emotionele keuzes als familie, iets wat ik als ‘buitenstaander’ zie. Ik probeer alleen de wens van de familie uit te voeren.
Overigens heb ik uit mijn telefoongesprekken met pakketvervoerders begrepen dat ook op spoedzendingen een tijdsmarge zit die onzekerheid met zich meebrengt en ze dus alsnog geen enkele garantie kunnen geven, helaas. Vandaar onze zoektocht naar een persoon die simpelweg vandaag of morgen naar NL vertrekt zodat we wel zekerheid hebben. Hoop op jullie begrip en bruikbare tips!

Sinds april 2018 trotse eigenaar van Pension zu Hause in het immer gemütliche Uttendorf

Anyway probeer Cheapcargo.com maar eens.

Hooykaas op 16 okt 2018 10:49

Lijkt niet te lukken vanaf een Oostenrijks adres, klopt dat?

Sinds april 2018 trotse eigenaar van Pension zu Hause in het immer gemütliche Uttendorf

Of wellicht even wat Nederlanders taggen die in Oostenrijk wonen, wie weet kennen zij iemand die naar NL komt of het voor je willen opsturen? Ik denk dan aan de familie die in Viehoven oid een huis gekocht heeft met appartementen voor de verhuur, of die ene Martijn die sinds vorig seizoen in Kaprun omgeving woont? De juiste namen zoeken en met een @naam noemen in de volgende reactie

Bedankt voor het meedenken Marijnt, ik heb op diverse FB-pagina’s waarop ook veel NL in Oostenrijk zitten ook de berichten al geplaatst. Wij wonen hier sinds afgelopen april en ons NL’se netwerk is niet zo groot hier, we zijn ook vooral druk met ons pension hier. Maar mocht je mensen kennen, tag ze gerust, wie weet lever het nog iets op!

Sinds april 2018 trotse eigenaar van Pension zu Hause in het immer gemütliche Uttendorf

Ik heb ze net gebeld.
Ja dat kan.
Kvk nummer
Tarief aanvraag doen

Ik heb ze net gebeld.
Ja dat kan.
Kvk nummer
Tarief aanvraag doen

Hooykaas op 16 okt 2018 11:28

Aanvraag gedaan, thnx voor het meedenken, hopelijk is dit nog een goede optie!

Sinds april 2018 trotse eigenaar van Pension zu Hause in het immer gemütliche Uttendorf

Uiteindelijk gelukt?

Wintersport, het beste wat er is.

Uiteindelijk gelukt?

luuk777w op 18 okt 2018 22:49

Het is gelukt ja 😀 gister middag zijn de flessen op bestemming in NL aangekomen mbv een goeie kennis van ons die uiteindelijk een omweg gemaakt heeft om mijn vriend bij de grens met AT en DE te treffen en de flessen schnapps van ons over te nemen.
Vanmiddag proosten we tegelijk met de genodigden op de overledene en het leven!

Sinds april 2018 trotse eigenaar van Pension zu Hause in het immer gemütliche Uttendorf

Plaats een reactie