gevorderde dame mee skiën van 12-19 januari les 3 vallees

Wij zoeken nog een dame die goed kan skiën, die een kamer met mij wil delen. Het gaat om de week van 12 tot 19 januari. We gaan in les 3 vallees skiën. Er is al een luxe appartement geboekt in les menuires, Les clarines. Inclusief gebruik sauna en zwembad. Prijs ongeveer 485 Euro pp, inclusief overnachting en skipas voor het hele gebied.
Op dit moment zijn we met 8 mannen van 27,42,45,46,47.50,56 en 58. En ik de vrouw van 47. Mannen komen deels uit Belgie. Er wordt eten van huis mee genomen. De bedoeling is om 3 tot 4 x zelf te koken, en de rest uit eten te gaan. Iedereen is vrij te bepalen wat hij wil doen. 2 mannen nemen ski les, dus je zou ook les kunnen nemen. De andere skiërs zijn gevorderd.

Wij hebben auto’s met winterbanden tot onze beschikking.
Ik hoor graag wie er interesse heeft!
Groeten, Astrid

Zelfde vraag stond hier toch al?
https://www.wintersport.nl/forum/topic/425902
@Hooykaas heb jij nog wat aanraadsters?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Inderdaad zelfde vraag, nu door mij

😃😃 @Birdheart

null

Lara Gut misschien
Swiss World Cup Racer

Ik zal haar eens vragen 😉

Hoi Astrid,

Zijn jullie nog op zoek maar iemand? Het klinkt ontzettend gezellig! Ik ski sinds mijn jeugd, en ook een tijdje in de bergen gewoond en gestudeerd, ben 38 jaar en woon in Den Haag. Ik was even benieuwd, op welke dagen gaan jullie rijden?

Groetjes,
Merel

Hoi merel, leuk van je te horen! Ik weet niet of we nog iemand zoeken. De organisator is Peter, ik zal hem vragen. Er is al wel 1 dame bijgekomen. Ik laat het je via een pb weten. Op welke dagen we gaan rijden is nog niet bekend. Een deel in ieder geval op zaterdag.
Groetjes Astrid

Ha, de oproep over deze vakantie gevonden
Ik ben al één v d meegaande deelnemers (Carel) maar kennelijk de enige die er met n skibus naar toe gaat (ter plekke geen auto nodig en evt 2 Zaterdagen meer skiën)…dus als iemand dat evt ook wil…wel zo gezellig

Er is al wel 1 dame bijgekomen
@Astrid is die ene dame toevallig Lara Gut geworden? 😉

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@birdheart helaas had Lara het te druk met trainen, kon geen tijd meer vinden om met ons mee te gaan 😉

Plaats een reactie