Gezellig druk of liever lekker rustig?

@Shane welke van de drie kan er snowboarden? kuch Vraag ik niet voor mezelf hoor maar voor een vriend kuch 😉

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@dan58. Shane bij “de beste zangers”, succes verzekerd.

Hulst op 22 okt 2018 16:48

Dat kan toch ook haast niet anders met zulke aanstekelijke muziek:

Shane op 22 okt 2018 16:58

😋
Met dit nummer schallend over de piste wordt het dan gezellig druk of lekker rustig op de piste? 😋

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Shane welke van de drie kan er snowboarden? kuch Vraag ik niet voor mezelf hoor maar voor een vriend kuch 😉

Birdheart op 22 okt 2018 17:25

Die mag je dan meenemen naar een ander gebied @Birdheart Ik heb liever helemaal geen snowboarders om mij heen. Verder vind ik het prettig als er ook niemand op de weg is als ik met 240kmh op zomerbanden naar de sneeuw rij. Om daar eens lekker te gaan knallen zonder helm 😄

@Hessel

en dan door afgesloten pistes heen te vlammen achter kleine kids van anderen die bij de après -ski liggen te lallen.😜

Born to run. B.S.

Kijk jij snapt het @dan58
En op de latten boven de 100kmh natuurlijk. Anders is het niet gopro waardig

@Hessel ik was ook niet van plan te delen met skiërs 😏
Ehh ik bedoel natuurlijk die vriend 😜

Gewoon lekker met haar midden op de piste stil zitten om skiërs te pesten.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Gewoon lekker met haar midden op de piste stil zitten om skiërs te pesten.

Birdheart op 22 okt 2018 17:47

Wauw, als dat het spannendste is wat je kan bedenken om met haar te doen…

Gewoon lekker met haar midden op de piste stil zitten om skiërs te pesten.

Birdheart op 22 okt 2018 17:47

Wauw, als dat het spannendste is wat je kan bedenken om met haar te doen…

GiGi op 22 okt 2018 17:56

Net achter een bultje. Zonder rugbeschermer. Dat vind ik best spannend hoor.

@GiGi , er zijn wel spannendere dingen te verzinnen.
Stil zitten na een onoverzichtelijke bocht op een git zwarte piste 😋 zoiets?
Heerlijk alle hoeken van het skigebied opzoeken, dit nog beter😉?
Spannendere dingen zat, alleen er lezen ook kinderen mee

*bericht bewerkt door Birdheart op 22 okt 2018 18:11

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart

nee joh

die verstaan deze vreemde taal niet, die zitten immers bij buitenlandse skileraren die zich verstaanbaar maken met gebaren. 😉

Born to run. B.S.

Ah ik ben al weer te laat om hier nog serieus te reageren, ik stond in de file. Gelukkig was ik niet alleen in de file en kon ik mooi mijn gebarentaal oefenen. Ik begrijp ook niet dat mensen buiten de files omrijden, zo saai…

;).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

hoe rustiger hoe beter!

Tiny-M op 22 okt 2018 15:36

Amen. 😇

Bla, bla, bla.

Roept natuurlijk wel de vraag hoe je dat nu precies aanpakt in de lift, @Hulst? Selecteer je dan ook op uiterlijke kenmerken? Bv blond valt bij voorbaat af?

*bericht bewerkt door DrPhil op 22 okt 2018 19:32

Roept natuurlijk wel de vraag hoe je dat nu precies aanpakt in de lift, @Hulst? Selecteer je dan ook op uiterlijke kenmerken? Bv blond valt bij voorbaat af?

DrPhil op 22 okt 2018 19:31

Dan zou @Shane dus afvallen?

@Dr Phil. Je kunt natuurlijk voorzichtig inhaken bij een lopend gesprek.Daarnaast kan ik de verleiding niet weerstaan om bij een gesprek tussen bijvoorbeeld 2 personen in een vreemdee taal gewoon in net Engels te vragen welke taal ze spreken en dan ben je tegelijk vertrokken. In het gebouw in Les Menuires, waar ik al een aantal jaren verblijf komen altijd vrij veel Russen. Die tref je dan vanzelf geregeld in de skikelder en dan merk je vlug genoeg of die in zijn voor een gesprek, veelal in het Engels. Ervaringen uitwisselen en de plannen voor de dag bespreken daar zijn rondom en in het appartementssngebouw altijd wel mensen in geïnteresseerd.masr dat kan natuurlijk ook in de lift of op een terras. Ikzelf vind dat toch ook het leuke van wintersport en ik ben echt niet alleen. Een 82 jarige Fransman in de lift vanuit Meribel, een groepje Spanjaarden uit Barcelona, meisjes uit Slovenië die reageren op Elan ski’s. Als ik echt in mijn geheugen graag barst het van dee leuke herinneringen.

Hen48

“graaf”.

Hen48

Een 82 jarige Fransman in de lift vanuit Meribel, een groepje Spanjaarden uit Barcelona, meisjes uit Slovenië die reageren op Elan ski’s.

Hulst op 22 okt 2018 20:53

Hoe reageren ze dan of je ski’s met elan? Afwijzend? Verbaasd? Verontwaardigd? Fronsend? Meewarig? Verward? Al het bovenstaande? 😉

@GiGi. Ik hoef je niet te vertellen dat Elan een product is uit Slovenië. Ik merkte dan wel dat ze het best leuk vonden dat je voor Elan hebt gekozen. Misschien zelfs wel trots.Het vormt dan tevens een aanknopingspunt voor een gesprek, ondanks een generatiekloof van 40 of meer jaren. Elan en meewarig past echt niet bij elkaar. Al merk ik wel dat je bepaalde Elan’s meer begint te waarderen.

Hen48

Ja, die oude Partizanen uit Slovenië waarvoor de oorspronkelijke Elan-ski werden gemaakt… dat weet jij natuurlijk nog als de dag van gisteren! ;)
Zonder gekheid: ze hebben bij de GSX en SLX de Amphibio eruit gehaald. Dan skiën ze wel. Hun zeilboten zijn daarentegen niet meer vooruit te branden (of ja, alleen op ruimewindse koersen - met die brede steven krijg je ze niet meer fatsoenlijk opgekruisd).

Pfff van die mensen die dan tegen je aan gaan lullen in de lift 😉😉

Daar heeft Hulst een puntje op zich…is eigenlijk de enige reden waarom ik mijn vintage elan’s nog af en toe van een nieuw glijlaagje voorzie 😋

@GiGi. We gaan de discusiie niet herhalen, maar het blijft wel vreemd dat alle amphibio’s hoog scoren in vrijwel alle testen. Indoor in Terneuzen tref ik ze geregeld bij skileraren en mijn 12 en 16 hebben voor mij nog steeds geen enkele concurrentie, maar dat zal wel met mijn leeftijd te maken hebben.

Hen48

Ik zeg ook niet dat het slechte ski’s zijn (hoewel de Fusion binding-interface op den duur wat kan gaan rammelen). Ik vind ze alleen niet fijn. Dat zijn gelukkig twee heel verschillende dingen.

Maar terug naar Sloveense meisjes, snowboardvrouwen midden op de piste en dat soort zaken.

Liever een gezellige drukte zonder de massa…
Op de piste en aan de lift hoef ik niet te veel volk te hebben. Maar een skihut of Resto zonder volk is ook maar een saaie bedoeling. (Dan kan ik evengoed in Frankrijk gaan skiën) 😂😂

Schiheil ⛷🏂🎿

@Yoeri. Je bent kennelijk nooit in Trois Vallees en in het bijzonder in Val Thorens geweest.

Hen48

pffff!

Sloveense ski’s, Franse drukte, Russische snowboardsters, multi-language gesprekjes in de lift…
Ik wordt er moe van en ga maar slapen.😁 Hopelijk is dat rustig.😉

Born to run. B.S.

Potverdorie, dit topic toch nog helemaal uit de klauwen gelopen terwijl ik even skien was… Openingszinnen van @Hulst, sloveense meisjes (helaas spreek ik geen Sloveens, maar voor altijd werkende Duitse openingszinnen kunnen jullie bij mij terecht 👍), Russische snowboardsters (tik dat maar eens in op Youtube 😉) en @Dan58 die weer eens ouderwets z’n slaapje aankondigt 😜.
Manmanman, wat zal @Slim blij zijn.

I can stick uphill ice, on my saucer...

@hulst jawel hoor Val tho en Tignes vind ik nog wel ok voor de sfeer. Maar ik heb vele malen liever de Oostenrijkse sfeer. Ik kwestie van goesting hè. Want puur op skigebied staat staat Tignes op eenzame hoogte voor mij.

Schiheil ⛷🏂🎿

Zo leer je nog eens wat: Elan een Sloveens merk. En ik maar denken dat ze @Dan58 aanspraken op zijn damesskies van het merk Elan 😉

Plaats een reactie