Wintersport buddies 23-30 jr. gezocht

Voor nog te plannen wintersportvakanties ben ik op zoek naar skiërs/boarders in de leeftijd 23-30 jaar ongeveer (zelf 26 jr.). In mijn vriendengroep zijn er verder geen personen die af en toe een week willen wintersporten dus ik zoek nieuwe contacten. Bij mij is het plannen, boeken en gaan. Eventueel met de auto of het vliegtuig. We kunnen ook ver vooruit plannen.

Tot nu toe heb ik geskied in La Plagne en La Foret Blanche (Risoul) (Frankrijk) en Bulgarije Bansko (1x). Bulgarije was een levendig skidorp maar verder geen aanrader qua pistes. Frankrijk, Oostenrijk en Italië spreken me wel aan.

Wellicht kunnen we vooraf meeten en een keer indoor skiën bij Snowworld.

Pfff… voel ik me ineens weer oud. 😉

Al in het subforum Meet & Greet gekeken? Misschien zijn er wel oproepen waar jij bij aan wil sluiten.

Haha het is maar hoe oud je je voelt dat had ik natuurlijk in de OP erbij moeten vermelden GiGi maar bij deze ;)

In het Meet & Greet forum veel interessante posts gezien maar het ziet er naar uit dat ik aan de late kant ben om voor dit seizoen nog te boeken! Wellicht in maart nog een week of anders goedkoop en ver vooruit boeken voor december 2019. En ook veel posts van skiërs en boarders die op zoek zijn naar gevorderden. Sowieso ga ik in februari weer een week om weer te werken aan de skills, zit goede progressie in. Rode pistes gaan prima.

*bericht bewerkt door Wintersport25 op 29 okt 2018 19:53

Iep!

Ik en mijn vriendin hebben nog wel interesse om ons aan te sluiten. Wij zijn allebei skiërs. Ik ski al 14 jaar en kan elke piste (zo goed als) probleemloos af. Mijn vriendin is in snel tempo aan het bijleren en geniet sporadisch ook van zwarte pistes en diepsneeuw. Wij gaan al een avondje naar SnowWorld op 8 december om alvast het glijden terug in de benen te krijgen.

Laat ons maar weten of we ons bij jullie kunnen vervoegen ;-)

Plaats een reactie