Indoorhal Neuss

Heeft iemand ervaring met de skihal in Neuss.
We wouden eigenlijk morgen naar Winterberg rijden voor een dag, maar met de weervoorspellingen leek ons dat geen goed plan.

De Hal in Bottrop ken ik wel, en heb ik geen zin in.

ski hal in neuss is nog kleiner dan bottrop.

dan bedoel ik de lengte van de piste.

verder kun je er best vermaken als je niet veel eisen stelt.

Neuss is één van de weinige hallen waar de kwaliteit van de sneeuw goed is.
Niet te vergelijken met die zooi in Bottrop.

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Afdaling is misschien iets korter… sneeuw en liften zijn in Neuss veel beter.

Die industrieband is niet eens de term "lift" waardig.

De lengte moet je in iedere hal voor lief nemen.
Het gaat mij vooral om de kwaliteit van de sneeuw.

Dan zit je in Neuss goed… vele malen beter dan Bottrop.

Kende die hal niet, maar ziet er goed uit als ik dat zo kan zien. Helaas net even te ver voor mij, maar wie weet.

Was van de week in zoetermeer en dat was leuk voor een keer. Maar de sneeuw (zeg maar gerust veel ijs) was niet goed!

Neuss is zoveel beter dan Bottrop! Keuze is voor mij makkelijk gemaakt!

Neuss is één van de weinige hallen waar de kwaliteit van de sneeuw goed is.
Niet te vergelijken met die zooi in Bottrop.

Greenfield op 4 jan. 2012 19:34

Helemaal mee eens!

Neuss is echt prima! Goed verzorgd, goede sneeuw, goede catering. Geen vreetschuur en feestschuur zoals in Bottrop, maar te vergelijken met SnowWorld.

Je moet er eens op veijdag of zaterdagavond/nacht komen, dan is het er ook één groot feest. Echter zonder bezopen mensen op de piste.

Ben 29 dec in voor de eerste keer in Neuss geweest…

Sneeuw is inderdaad 10x beter dan in bottrop en ook de liften zijn vele malen beter. Net als in Bottrop sta wel zo weer beneden.

Echter toen wij er waren was het naar mijn mening overvol. De rij bij de stoeltjeslift duurde zo’n 15-20 mins… Toen rond etenstijd de restaurants uitpuilde was de rij onveranderd. Dit was wel jammer omdat je op deze manier per uur nog steeds maar 3-4 afdaling(kjes) kan maken…

Ik denk als je het kan treffen dat je bij de lift doorkunt skien, dan is Neuss een zeer leuke hal waar vooral beginners veel kunnen leren. Goede sneeuw, snelle liften en goed eten/drinken

Net terug uit Neuss, Het was helaas erg druk maar dat is ook niet gek zo in de vakantie.

De sneeuw was erg goed voor een indoorbaan.
Wachttijd bij de lift ong. 10 min. Dus zo over de dag toch nog een beetje kunnen skiën. Voor een dagje prima om weer een keer op de latten te staan.

Als je een vergelijking moet maken tussen Neuss of Snowwold Landgraaf, waar is het best indoor skiën? Doel dan m.n. op sneeuwkwaliteit, uitdaging van piste, wachttijden lift e.d.

Afgelopen vrijdag in Neuss geweest. We vonden het een mooie baan. De kwaliteit van de sneeuw was goed en het restaurant was ook prima. Toen wij er waren was het (veel) te druk en ergerden wij ons aan de langzame liften; zowel de stoeltjes als de sleeplift konden veel sneller.
Een volgende keer gaan wij weer naar Landgraaf. We vinden het daar een stuk gezelliger.

Plaats een reactie