Wintersport 1-10 februari

Hey allemaal

Doordat de vriendengroep waarmee ik de vorige jaren ben gaan skiën helaas andere plannen heeft ben ik (Niel, man, 21jaar) voor deze winter nog opzoek naar enkele fervente skiers.

Liefst sta ik van de eerste tot de laatste lift op de piste daarna een pintje in de après ski graag. Maar tot een kot in de nacht daar blijven hangen moet niet direct. Dat kan in België elke week.

Ik ben zelf tegen dan 21 jaar maar leeftijd is voor mij niet direct een probleem. Zolang je maar jeugdig ingesteld bent en kan leven met een over enthousiaste skiër ;) Praktisch misschien wel moest je in Vlaanderen of Zuid Nederland wonen. Ik woon zelf in Leuven.

Wegens school ben ik wel redelijk gebonden aan de datum 1-10 februari. (Lesvrije week in België)

Mijn voorkeur gaat uit naar een relatief groot skigebied in Frankrijk (prijs) en ben wel pro busreis.
Van budget had ik iets van een 450-550€ voor vervoer, verblijf en skipas in gedachten.

Tot snel?

hey niel is dit buiten seizoen?

hey niel is dit buiten seizoen?

andy1977 op 30 okt 2018 22:32

hi Andy dit is inderdaad geen hoogseizoen

Hey Niel, wij gaan in de week van 27 jan tot en met 1 feb, met een leuke groep naar Oostenrijk Zillertal.
met de bus dus lekker makkelijk instappen en uitstappen in zillertal. geen pendel ofzo.

Plaats een reactie