Vader en jonge dochter willen wintersporten

Dag allen,

Ik ben een 34 jarige vader en wil dolgraag samen met mijn 4 jarige dochter gaan skiën. Het lijkt mij fantastisch om haar voor het eerst op de latten te zien staan en mee te nemen naar de sneeuw. Wij zijn (nog) niet gebonden aan de schoolvakanties en wil deze gelegenheid dan ook gebruiken. Is er groep mensen waarmee wij samen het wintersportavontuur kunnen beleven? Kan uiteraard gewoon een campingbedje meenemen.

Groeten Kevin

Ongeveer dezelfde vraag als die in deze topic werd gesteld: https://www.wintersport.be/forum/topic/428072

Bla, bla, bla.

@bartvwg link naar vader met 17 jarige dochter en in de drukke carnavals week ;)

Dienten Die Alte schule

@bartvwg link naar vader met 17 jarige dochter en in de drukke carnavals week ;)

Elly3 op 31 okt 2018 11:43

Ik doelde eerder op dit @elly3 :

Even op Google intikken: “1 ouder vakantie wintersport” en je krijgt voldoende resultaten .

Shane op 26 okt 2018 12:11
Bla, bla, bla.

Oke @bartvwg, dacht op de vraag van ts :D

Dienten Die Alte schule

Veel skireis organisatoren bieden kidsweken aan buiten de schoolvakanties vaak zelfs kinderen gratis. Oa josk, skifriends, famiski, krisski, axtion, snowplanet,…

Aan dat lijstje mag je ook Intersoc toevoegen. Voor kleintjes van die leeftijd ideaal georganiseerd.

lijstje wordt nog langer

speciale kidsweken bij :

aktiefski
snowmania

Born to run. B.S.

Plaats een reactie