Wintersport oud en nieuw Oostenrijk gezocht

Hallo wintersporters,

Plekjes vrij? Maak ons blij :-) …

Wij zijn twee dames die of nog een groep zoeken om bij aan te sluiten met oud en nieuw in Oostenrijk

of zelf nog een groep gezellige wintersporters gaan opstarten om een reis te boeken.

  • Leeftijd tussen 25 en 35 jaar m/v
  • Sneeuw voorop met in het spoort wat gezelligheid (drankje, hapje) meer dan welkom! zeker niet verplicht
  • Prijs tussen de 600 en 800 incl. vervoer, skipas & app.

Zelf ben ik een ervaren (lees jaren, skills daargelaten) wintersporter op zowel ski als snowboard.

Groetjes,
Rosanne

Moet het exact die periode zijn? Wij zijn een groepje dat van 4 tem 12 januari naar Oostenrijk gaat.

Hey Rosanne,

Mochten jullie zelf een groepje op gaan starten heb ik ook wel interesse! Ben zelf 32 en ervaren snowboarder (ook in jaren ;-) )

Gr. Cas

@Snowden

We proberen nu eerst voor ons drieën een wintersport te vinden, waarvan één docent dus helaas gebonden aan schoolvakanties…
@Casper1986

Leuk! Ik wil zeker een groepje starten en binnen 2 weken van nu boeken. Mochten we hier of elders nog meer snowfanaten vinden (en voor die tijd nog een keertje afspreken :-) )

Top! Hoop dat we de groep nog wat groter kunnen krijgen op zo’n korte termijn. Maar het is inderdaad wel handig om niet al te lang te wachten met boeken.
Ik hoor het wel dan, en van tevoren nog een keertje afspreken lijkt me ook een goed plan ja.

Gr. Cas

Dubbel

*bericht bewerkt door martinusvangeel op 03 nov 2018 13:39

hallo allemaal,

ik (31) en een maatje (24) van me zijn nog opzoek naar een extra wintersport vakantie (A) en het lijkt on wel een goed idee om wat ideeën uit te wisselen, dus ik zal jullie even een privé berichtje sturen.

gr Martin

Hoi Martin en Cas,

Kom hier later vandaag even op terug!

greetsss

Hoi Martin en Cas,

Super leuk dat jullie interesse hebben om mee te gaan! Ik ben de andere helft van het gezelschap: Jitske, 29 jaar en beginner als het om wintersport gaan. Ik heb vorig jaar met veel plezier het vallen en opstaan mogen ervaren van het snowboarden. Hier ga ik dit jaar graag mee verder ;)
We willen graag snel gaan boeken (volgende week?) dus mochten jullie nog interesse hebben, hebben jullie dan ook tijd om as zondag eventueel te meeten? Wij dachten zelf aan Utrecht, om daar misschien koffie te doen oid.

Groetjes!

Heey,

Ja Rosanne heeft m’n nr, zondag zou ik wel in de middag kunnen.

Groetjesss

Hey allen,

Leuk, ik ben er ook zeker nog voor in! Laat maar weten wanneer / hoe of wat. Ik zal ook mn nummer even doorgeven dan kunnen we beter even een app groepje maken denk.

Gr. Cas

Ik zou ook nog graag mee willen, maar om welke week gaat het precies?

Groet,

Michiel

Week van oud en nieuw 27/28 weg en 4/5 weer terug. Greets

Hallokes aan allen,

Zou er nog plaats zijn voor een Belg die wel een paar uit heeft gelegen met boarden maar nu vol op zin heeft om te gaan?

Groet

Hoi Michel & Nurvix,

Als jullie je nr even sturen in een privébericht neem ik even contact met jullie op. Is uiteraard nog plek 😊

Hallo! Ik stuur ook even een bericht (25, snowboarder), ben ook geinteresseerd! (als niet te laat)

Hi Rosanne en Jitske, hebben jullie al iets geboekt? Ben 32 & ervaren enthousiaste skiër, en net als Elisabeth geïnteresseerd als er nog plek is! :)

Plaats een reactie