Skischolen Hinterglemm

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hinterglemm

Hallo,

Ik ga met familie in januari op skivakantie naar Hinterglemm. Wij verblijven in een appartement naast de Reiterkogelbahn en ben nu op zoek naar een geschikte skischool voor mijn dochter en vriendin.
Mijn vriendin wil twee dagen les hebben omdat ze vanwege zwangerschap e.d. drie jaar niet heeft geskied en niet heel ervaren is. Ik denk dat groepsles het meest logisch is aangezien privéles nogal erg duur is.
Mijn dochter wordt in de week na onze vakantie drie jaar en wij willen haar daarom tijdens de skivakantie een aantal daagjes naar de bambiniles les sturen voor kinderen 3-4 jaar (afhankelijk van hoe het loopt). Vorig jaar heeft ze dit als tweejarige ook al twee daagjes in Flachau gedaan (bij fischie’s). Ondanks haar goede motoriek (vergeleken met leeftijdsgenoten) was het toen nog wat lastig aangezien ze nog niet echt kon praten, maar ze heeft zich die twee dagen in het kinderparkje zich aardig kunnen uitleven op haar skietjes in het kinderland.

De website van hinterglemm en de skischolen laat niet heel duidelijk zien wat de exacte locaties verzamelplekken en de kinderparken van de verschillende skischolen. Zijn er mensen met tips voor skischolen voor de jonge kindjes en welke qua locatie het meest logisch zijn (indien mogelijk dicht bij de riterkogelbahn)? Ik lees zoals vaak positieve en minder positieve reacties over de verschillende skischolen dus alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt!

Plaats een reactie