gezellige bars in montafon

Februari een reis(je) geboekt naar montafon (Gaschurn) met een groep van 9.
Waar zijn er leuke drank- en eet gelegenheden te vinden. De aprés liefst geen “13-in-een-dozijn nederlandse hoempa keet”.
Alvast bedankt voor de “nuttige” reacties.

Gerry’s Café!!! Kirchdorfstrasse 2 in Gaschurn. En vraag Gerry dan om zijn eigengebrouwen 4-Takter. Gegarandeerd heb je daar de tijd van je leven. Meer verklap ik niet.
De Ausrutscher schijnt trouwens ook heul gezellig te zijn!
Onderaan het dalstation kan je lekker eten.

*bericht bewerkt door Skimams op 05 nov 2018 22:52

mama on a mission in the snow

Neem dan meteen een fles 4-takter voor me mee!

Neem dan meteen een fles 4-takter voor me mee!

Tiny-M op 5 nov 2018 23:27

Doe maar een krat😋
Is het tenminste de moeite om af te reizen naar Heemskerk☃️

LA NORMA😍☃️

Doe dan maar 2 kratten @Puttie. 1 voor bij @Tiny-M en 1 voor bij mij. Als @Piefke 4-Takter ruikt is een kratje niet genoeg. (Voor Tiny-M en mij trouwens ook niet🤣)

mama on a mission in the snow

Drankorgels…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Gezellige apres ski naast de bergbaan , maar geen carnaval . Flammkychen naast de bergbaan zijn echt super!
Voor de rest heuboda, naast de kerk was levendig en werd een aardig dansje gewaagd .

Nog even ter referentie

null

Moet goedkomen

Nou ik hoop dat @Puttie een aanhanger heeft geregeld ondertussen☃️
Niemand weet wat je moet proeven als je die viertakter naar binnen giet maar dat is dan ook bijzaak tegenover de heerlijke avonden die je ermee kunt beleven💪

LA NORMA😍☃️

Blij dat er zoveel reactie is. THX aan iederen alvast.
Ik heb wel het idee dat het hoofdzakelijk over DRANK gaat.hihi :)
De 38,5 PS op de fles baart me wel wat zorgen, maar ik denk dat het een goed ontsmettingsmiddel is (goed tegen keelpijn, ed, …) , steeds voorgeschreven door ervaren “BERGARZT-en”.
Ik zal proberen om er enkele mee te brengen, maar dan moeten ze wel in België afgehaald worden. Wel rekening houden natuurlijk met invoertaksen naar Nederland.

Laat de tips en tricks maar verder komen.

PS staat voor Pferdestärke, paardenkrachten dus. Dan is 38,5 toch niet zoveel???

@Putti hij drinkt heerlijk weg en kom je een beetje uit de buurt van Landgraaf? Want ik maak wel regelmatig de reis daar naartoe.

mama on a mission in the snow

Medizin tegen ziekte.

The mountains are calling and I must go ~ John Muir

@Sebastiaan, Is het “tegen” of “fur” :) ziekte
@Skimams, regio Turnhout (kempen). Landgraaf is een uurtje karren voor mij(iets te ver)

@Eisbeer,
Dat is wat we zoeken. Gezellig, maar geen voorgekauwde carnaval met elke dag dezelfde playlist.
THX

Plaats een reactie