Hoe ontspoor je een topic

Info- topic
Hoe ontspoor je een topic?

Dit topic is voornamelijk voor de grap en de grol, maar ook voor TS die willen vermijden dat hun topic ontspoort voor het ook maar begonnen is.

Tips en tricks voor het ontsporen van een topic
·         Opmerkingen die voor te veel variaties vatbaar zijn, garantie dat de verkeerde uitgelicht wordt.
·         Meldt dat het topic enkel bedoeld is voor skiërs, en er zullen bijna alleen maar boarders reageren
·         Meldt dat het topic voor boarders bedoeld is, en er zullen skiërs reageren
·         Een topic starten met veel te weinig informatie en dan liefst een beetje halfbakken geschreven en je hebt geluk als deze niet ontspoort.
·         Een topic starten met een vraag, maar eigenlijk alleen je gelijk willen horen en dit duidelijk verwoorden in de start, verwacht dan vooral geen on- topic topic.
·         Ga vooral roepen niet off- topic te gaan of om on- topic te blijven bij voorbaat, rara ra wat gebeurd er?..
·         Begin over verschil ski vs board en het wachten is op scherpe oneliners
·         Als je als TS gecorrigeerd wordt, ga daar dan met een gestrekt been op reageren. En een ander zaagt je been dan wel af.
·         Een sarcastische of grappig bedoelde opmerking niet vergezellen van een emoticon lijdt nog al eens tot de grappigste off- topic comments.
·         Een info- topic starten, geen idee waarom maar zelden zie je die lang goed lopen.
·         Reageer heel sterk op elke mening die je niet meteen snapt, deelt of wat dan ook en je helpt een topic om zeep.
·         Vragen stelen over het weer voor over een paar maanden, en begin maar al te lachen
·         Klimaat veranderingen, groene energie, e.d. mooie discussies levert dit op, zelden on- topic
·         Wees niet overdreven serieus in je opening, gok eens waar de rest van het topic over gaat?
·         Als blijkt dat de rest je vraag niet begrijpt, leg dit dan goed uit, ipv roepen dat ze het allemaal niet snappen, anders heb je een mooie discussie op woorden te pakken die uit de klauwen loopt.

Ach er zijn tig manieren om een topic te ontsporen, laat maar komen.

Misschien leren we er nog wat van😉😉😜

*bericht bewerkt door Birdheart op 06 nov 2018 10:27

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Je spoort niet ;)

I can stick uphill ice, on my saucer...

Dit topic is duidelijk geschreven door een skiër…

Dit dus, maar dan hier op het forum: Trein vol ijzererts gaat ervandoor in Australië, zonder machinist - https://nos.nl/l/2258054

*bericht bewerkt door Bennie op 06 nov 2018 10:56

·         Vragen stelen

Birdheart op 6 nov 2018 10:26

Heb ik ook altijd zo’n hekel aan als mijn vragen gestolen worden. Ik had bijvoorbeeld een goede vraag voor dit topic, maar nu dus niet meer.

Annoying skiers since 2003

Vraag om tips voor een leuk skigebied in Frankrijk, als je een skigebied in Oostenrijk zoekt. En andersom. Aanbevelingen voor de Dolomieten krijg je hoe dan ook altijd aangeboden, waar je ook om vraagt.

En laten we het klimaat er nog even bij betrekken…

De Dolomieten, bestaan die dan nog na het noodweer van afgelopen week. Of schiet mijn aardrijkskunde nu tekort?

Hen48

De Dolomieten staan er nog, grotendeels boomloos nu dus kunnen ze nog wat pistes bijtrekken.

Bla, bla, bla.

Zullen ze toch eerst de bomen weg moeten halen. Of kunnen we een nieuwe sport toevoegen.

Hen48

Dit is niet ok

Ik pak er nog een fles 4takter van Gery bij, dan ontspoort het meestal wel snel.

Gaat dat met 2takter beter dan?

Vooralsnog lijkt er minder sneeuw gevallen te zijn dan vooraf is afgegeven. Dus de condities op de piste zullen niet goed zijn terwijl het dorp is afgesloten wegens teveel aan neerslag…

Heerlijk dit topic :D

Born to Ride

Volgens mij zit er helemaal geen houten kern in de Völkl Flair SC E. Kloteding.

@GiGi daar moet je de liftmaatschappij voor aansprakelijk stellen denk ik

*bericht bewerkt door Hessel op 06 nov 2018 12:06

Probeer altijd HEEL extreem uit de hoek te komen;
bijv:
skiën of boarden zonder helm
afgesloten pistes betreden
kinderen uit de klas houden om te gaan skiën
privé-leraars zoeken die gratis mee op reis kunnen
advies over een GEWONE zonnebril geven bij vragen over een goggle
TE serieus zijn en NIET tegen een grap kunnen
schreiffouten maken
ALTIJD luisteren naar @Roel 😉

Born to run. B.S.

Je spoort niet ;)

Shane op 6 nov 2018 10:28

@Shane Ben ook geen trein ben een vliegtuig 🛩

Dit topic is duidelijk geschreven door een skiër…

Waah op 6 nov 2018 10:50

@Waah dat zou waar geweest zijn als @Peter007 me tenminste met lindsey een kamer laat delen op wintersport 😝

·         Vragen stelen

Birdheart op 6 nov 2018 10:26

Heb ik ook altijd zo’n hekel aan als mijn vragen gestolen worden. Ik had bijvoorbeeld een goede vraag voor dit topic, maar nu dus niet meer.

sterko op 6 nov 2018 11:07

Heel scherp +10

@GiGi daar moet je de liftmaatschappij voor aansprakelijk stellen denk ik

Hessel op 6 nov 2018 12:06

@Hessel ik dacht altijd dat het de schuld van de weergoden was weer iets geleerd

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

null

Bla, bla, bla.

ik dacht altijd dat het de schuld van de weergoden was weer iets geleerd

Birdheart op 6 nov 2018 12:12

Kun je ook sewen, maar vang daar maar eens 7 barkie van voor die noodles van @GiGi

Aan @Rogier vragen of er een slotje mag op dit topic :D

Aan @Rogier vragen of er een slotje mag op dit topic :D

QmaartenQ op 6 nov 2018 12:24

Eindelijk een topic welke ik niet zomaar kan sluiten omdat ie ontspoort ;-)

Click. Click. Peace

Aan @Rogier vragen of er een slotje mag op dit topic :D

QmaartenQ op 6 nov 2018 12:24

Eindelijk een topic welke ik niet zomaar kan sluiten omdat ie ontspoort ;-)

Rogier op 6 nov 2018 12:27

Sluiten zou ook veel te veel on topic zijn

Probeer altijd HEEL extreem uit de hoek te komen;
bijv:
skiën of boarden zonder helm
afgesloten pistes betreden
kinderen uit de klas houden om te gaan skiën
privé-leraars zoeken die gratis mee op reis kunnen
advies over een GEWONE zonnebril geven bij vragen over een goggle
TE serieus zijn en NIET tegen een grap kunnen
schreiffouten maken
ALTIJD luisteren naar @Roel 😉

dan58 op 6 nov 2018 12:09

@Rogier
Deze comment van @dan58 is echt veel te veel on-topic, kan deze verwijderd worden. 😜😜😝😛

We vergeten compleet de dominante van van der poel te benoemen in het veldrijden. Wat was hij en worst oppermachtig

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

verdorie @Birdheart dat van dat wielrennen MOET wel in haar (zijn?) eigen topic staan hé, aub zeeeg!.😁

Born to run. B.S.

Is dit Wintersport Inside deel 3?

Is dit Wintersport Inside deel 3?

IkBakErNiksVan op 6 nov 2018 13:31

Nee, nee, Wintersport Inside gaat nog tenminste ergens over.

Als we nu eens in elke veldrijder en wielrenner zijn fiets een batterij plaatsen die ze opladen met fietsen, dan kunnen ze de opgeslagen energie naderhand gebruiken in hun huizen. En dat scheelt weer stroomopwekken en dat is weer goed voor ee klimaatverandering want het klimaat veranderd, het word steeds kouder, paar maanden geleden was het zeker 10 graden warmer

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Als we nu eens in elke veldrijder en wielrenner zijn fiets een batterij plaatsen die ze opladen met fietsen, dan kunnen ze de opgeslagen energie naderhand gebruiken in hun huizen. En dat scheelt weer stroomopwekken en dat is weer goed voor ee klimaatverandering want het klimaat veranderd, het word steeds kouder, paar maanden geleden was het zeker 10 graden warmer

Birdheart op 6 nov 2018 14:17

Als ze dan die wielrenners allemaal op een hometrainer met dynamo in een sporthal zetten, i.p.v. met dat hele circus door Europa te reizen, wordt er zoveel minder co2 uitgestoten, dat de gletschers spontaan weer gaan aangroeien.

Annoying skiers since 2003

Als ze dan die wielrenners allemaal op een hometrainer met dynamo in een sporthal zetten, i.p.v. met dat hele circus door Europa te reizen, wordt er zoveel minder co2 uitgestoten, dat de gletschers spontaan weer gaan aangroeien.

sterko op 6 nov 2018 14:42

Alleen die in Frankrijk, want bij de après ski in Oostenrijk gaat het er veel heter aan toe…

Beter één piste onder mijn ski's dan 10 op de webcam

Ik vind dat we het beleid van het gebied Alta (Utah) overal in Europa moeten implementeren. Een soort euthenasie van de snowboardsport (mag het eigenlijk zo heten)?

Plaats een reactie