Hoe ontspoor je een topic

Ik kan wel van alles verzinnen @Shane, maar het blijft onbegrijpelijk Nederlands. ;-)

Of naar ivoor kleuren vruchten de lucht en het allerergste naar beroemdheden van dat moment, lachen als later blijkt dat ie 211kilo drugs gesmokkeld heeft ofzo… nee dan ben je goed in je bovenkamer als ouders.

Birdheart op 10 nov 2018 13:05

En nu in begrijpelijk Nederlands…??

QmaartenQ op 10 nov 2018 13:17

@QmaartenQ zo beter?
Ouders noemen hun kinderen tegenwoordig naar ivoor, kleuren, vruchten de lucht.
En het allerergste naar beroemdheden van dat moment, dat lijkt me dus echt lachen (sarcastisch), als later blijkt dat diegene bij 211kilo drugs gesmokkeld heeft (zoals een "bn’er onlangs) ofzo…
Nee dan ben je goed in je bovenkamer als ouders. Lopen je kinderen rond vernoemd naar een drugsdealer.😞

*bericht bewerkt door Birdheart op 10 nov 2018 13:51

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Fijn om zo op mijn wenken te worden bediend, top!!

En “Sky” of “Ivory” of “Purple” zijn best mooie namen toch?? (punn intended)
Om van “Birdheart” maar te zwijgen. ;-)

*bericht bewerkt door QmaartenQ op 10 nov 2018 14:00

Nieuwe manier van een prachtig onderwerp te laten ontsporen gevonden. Beginnen over Greenpeace en beschuldigingen 🙃

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Green"PEACE" en dan zo ongenuanceerd reageren op mekaar…😒😥

Oei dit was een afgesloten topic, maar vlug terug off*topic of hier komt een slotje op.😁

Born to run. B.S.

Het is allemaal de schuld van Sinterklaas, met zijn slaven.

@DrPhil
Hopelijk zijn die Pieten dan niet zwart , want dat mag bij jullie niet meer hé.
Ik stel voor “GREEN” Pieten te creëren.

Born to run. B.S.

GreenPeate

Sinterklaas stopt elk jaar kinderen in zijn zak.
Toch zit hij geen levenslang uit.
Eeh…??

Sinterklaas en zijn “piet”…hier in België zijn er al voor minder in de bak ( bajes voor NL) gevlogen.

Born to run. B.S.

Als ik medeplichtige was aan kinderontvoering, zou ik mezelf ook zwart schminken. Zodat ik het jaar erop niet word herkend. Heeft dus niks met slavernij te maken.

*bericht bewerkt door DrPhil op 11 nov 2018 01:20

GreenPeate

DrPhil op 10 nov 2018 23:12

Is dit niet gewoon een coffeeshop piet?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

De pepernoot heeft daarentegen alles met slavernij te maken. Daar zitten VOC kruiden in 😜

😃 Balkenende “Ik begrijp niet waarom U er zo negatief en vervelend over doet”
Zouden de slaven van toen er ook zo over gedacht hebben.😃😃 @Hessel

@Hessel en @Hooykaas

Toppie!!! 👍

Born to run. B.S.

Kom er net op wielerflits achter dat er nog zat manieren zijn om een topic te laten ontsporen.

  1. als platform besluiten een tweede platform te openen en op beide maar een deel neerzetten.
  2. als leden iets vragen geen uitleg willen geven als erom gevraagd wordt. En claimen open te zijn en dan juist niets willen zeggen
  3. alles wat de admin niet leuk vind(om werkelijk geen idee welke reden), maar 100% On-topic is te deleten. En geen antwoord geven waarom.
    Gelukkig zal dat hier niet snel gebeuren, heb het idee dat we uitstekende moderators hebben die niet te streng zijn, en altijd bereid tot antwoorden misschien niet op het forum dan wel via PM. Misschien komt het niet goed over maar is een compliment 😀👍

*bericht bewerkt door Birdheart op 13 nov 2018 20:54

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

4: Mensen “afbranden” als hun mening niet overeenkomt met de jouwe

Rob

4: Mensen “afbranden” als hun mening niet overeenkomt met de jouwe

RCGrootveld op 14 nov 2018 10:00

@RCGrootveld
Hoe kun je dat nou zeggen…! Waar haal je die onzin vandaan?
Naar mijn mening mag ik zeggen wat ik wil en daar moet je het maar mee eens zijn, want jou mening doet er niet toe.
:)

*bericht bewerkt door Hendry op 14 nov 2018 10:59

Naar mijn mening mag ik zeggen wat ik wil en daar moet je het maar mee eens zijn, want jou mening doet er niet toe.

Als de mening van een ander er niet toe doet heb je (1) niets op een forum te zoeken en ben je (2) niets meer dan een op zoek naar erkenning zijnde roeptoeteraar :-)

Noot: Ik maak alleen maar gebruik van hetgeen je zelf stelt …

Rob

Vooral dingen lezen die er niet staan.
Of zelf er maar wat bij fantaseren.

Vooral dingen lezen die er niet staan.
Of zelf er maar wat bij fantaseren.

DrPhil op 14 nov 2018 13:34

Wat hebben fazanten hier nu weer mee tr maken? 😛😜😝

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Onbegrijpelijke emoji’s gebruiken.

Naar mijn mening mag ik zeggen wat ik wil en daar moet je het maar mee eens zijn, want jou mening doet er niet toe.

Als de mening van een ander er niet toe doet heb je (1) niets op een forum te zoeken en ben je (2) niets meer dan een op zoek naar erkenning zijnde roeptoeteraar :-)

Noot: Ik maak alleen maar gebruik van hetgeen je zelf stelt …

RCGrootveld op 14 nov 2018 13:33

@RCGrootveld
Ow, oké… Ik dacht alleen maar dat ik mooi on off-topic topic was.
;)

Ow, oké… Ik dacht alleen maar dat ik mooi on off-topic topic was.

Of is het Off-On Topic

Rob

Een Godwin erin gooien werkt ook altijd goed. Hoewel de combinatie wintersport en WO2 misschien lastig te maken is…

Like this @Jodeldodel

null

He dat is geen Gore-tex! En nu weet ik ook waar die rare maskers van wannabe-park-pubers vandaan komen.

GiGi

15 november 2018 · 14:53
Zijn dit nou andere mensen die die stickers willen hebben dan die een tijdje geleden zo af zaten te geven op het nieuwe logo?

Sorry, wil niet stoken… 😉

Werkt ook altijd goed : Zeggen dat je NIET wil stoken maar toch effe goed uit de mouw komen! 😜😝😉

Born to run. B.S.

@Bartvwg unief? Is dat een speciale Belgische school richting? 😉

Birdheart op 20 nov 2018 14:50

@Birdheart Ja, voor dommeriken die graag skiën, zoals ik. :p

Bla, bla, bla.

Plaats een reactie