werk gezocht in skigebied

Beste sneeuwfanaten,

Sinds enkele jaren ben ik gebeten door het skieën. Aangezien ik nu afgestudeerd ben heb ik de kans om voor een langere tijd te gaan. Echter heb ik nog niet zoveel gespaard dus dacht ik eraan om daar te gaan werken en overige tijd de piste op te trekken. Dit dacht ik te doen voor het hele seizoen 2018-2019.

Op het net vind ik vooral vacatures voor in Oostenrijk, maar… ben de Duitse taal nog niet machtig (ik heb enkel een basis gekregen op school). ik ben niet vies om deze taal aan te leren maar steeds staat er op de vacature dat je toch wel Duits moet kunnen voor de job. Overigens spreek ik wel vloeiend Engels en redelijk goed Frans. Verder heb ik een technische achtergrond dus ik ben niet vies van mijn handen vuil te maken.

Ik heb ook gezien dat veel mensen naar canada gaan om daar een winterseizoen te werken en skieën. Dit lijkt mij een droom om daar een seizoen door te brengen. heeft iemand hier ervaring mee of iemand die een leuke vacature weet?

Ik ben dus op zoek naar een job waarbij ik genoeg tijd heb om te kunnen skieën (dit mag evt. avondwerk of nachtwerk zijn ). Weet iemand nog een leuke vacature of heeft iemand nog tips om een leuke job te vinden reageer dan hieronder :)

alvast bedankt!

Ik weet niet of @Alke nog mensen zoekt voor zijn hotel?

Sommige hotel recepties zijn 24/7 open. En de graveyard shift lijkt me niet de populairste. Daar zal vast iets in te vinden zijn, zeker in de Franse grote gebieden…

It's all about the turns duuuuuude!

Hi! Ik ben nog op zoek naar hulp in mijn café tijdens het winterseizoen : december-april 2018/2019! Het zou deeltijds zijn, zodat je nog tijd genoeg hebt om te skieen. Het café ligt in Kühtai, Tirol. Ik zoek versterking vooral tijdens het weekend, als je wil zoekt de bijhorende skischool ook nog deeltijdse werkkrachten… dus afhankelijk van jou tijd kan je zoveel werken en skieen als je zelf wil 😊
Bij interesse mail me : piathys@icloud.com

Op zoek naar verhuur medewerker, veel tijd in tussen- en naseizoen (dit jaar lang naseizoen). http://www.skischule.ch vul het aanmeldformulier in en ontdek je mogelijkheden! Zwitserland, dus goed betaald…

Op zoek naar verhuur medewerker, veel tijd in tussen- en naseizoen (dit jaar lang naseizoen). http://www.skischule.ch vul het aanmeldformulier in en ontdek je mogelijkheden! Zwitserland, dus goed betaald…

Beste ArnV, ik zoek een keukenhulp om met onze chef in de keuken te staan in skigebied Les Sybelles, periode 20/12 tot max 15/04
mail me even als je hier interesse voor hebt, dan stuur ik de volledige vacature door
lechaletbarrestaurant@gmail.com

Plaats een reactie