Opzoek naar een heel Seizoen werken in de sneeuw!

Beste lezer,

Mijn naam is Brian van der Zeeuw, 23 jaar oud woonachtig in de omgeving van Leiden.
Zelf ben ik enthousiast wintersporter en heb ik een opleiding aan de Hotelschool afgerond.

Inmiddels ski/snowboard ik al een jaar of 8. Ben zelf erg sportief en heb moeite met stil zitten, ben graag bezig. Verder zou ik mijzelf omschrijven als een alle mans vriend en altijd vrolijk.

Ik ben opzoek naar een leuke werkplek in de bergen om een heel seizoen te werken. Met 10 jaar horeca ervaring kan ik overal binnen het bedrijf werken, bar, receptie, housekeeping, bediening of keuken ik sta overal mijn mannetje. Engels spreek ik vloeiend, duits is basic. Uiteraard ben ik bereidt hier aan te werken gedurende het seizoen.

Mocht u nog iemand zoeken om uw team te versterken kom ik graag met u in contact!
U kunt mij hier een berichtje sturen of per email naar; brianvdzeeuw@gmail.com

Alvast hartelijk dank voor uw reactie.

Bij restaurant Die Schmiede in Viehhofen wordt een keukenhulp gezocht für Beilagen und Abwasch. Mocht je geinteresseerd zijn kan ik je mail/telefoonnummer van de eigenaar geven @Brianvdz

mama on a mission in the snow

http://www.arlbergjobs.at voor regio Arlberg

Beste Brian, ik zoek een keukenhulp om met onze chef in de keuken te staan in skigebied Les Sybelles, periode 20/12 tot max 15/04
mail me even als je hier interesse voor hebt, dan stuur ik de volledige vacature door
lechaletbarrestaurant@gmail.com

Plaats een reactie