Fanatieke skiër zoekt reisgenoot mid-week skiën met bus in jan of mrt

Hallo,
Ik ben Rob, 52 jaar en ben een fanatieke skiër (al meer dan 40 jaar) die als de condities gunstig zijn ook graag off-piste gaat. Ik wil graag in januari of maart een midweek (heen- en terugreis nacht in de bus, 5 nachten op locatie en incl 6 dagen skipas bij bijv sunweb of bizztravel) bij voorkeur in Frankrijk boeken. Vroeg boeken zou kunnen maar evt kan last minute ook zodat je weet of en waar sneeuwcondities goed zijn. Ik ben niet echt een apres-ski type maar houd wel van gezellig een biertje of wijntje drinken! Wie heeft er zin om mee te gaan? Stuur me dan svp een pb.
Grt,
Rob

*bericht bewerkt door rweiden op 08 nov 2018 22:54

Rob

Ik weet niet hoe dat hier moet, t lukt me niet om een pb te sturen ! Dus stuur jij er maar eentje naar mij dan (misschien met mailadres zodat ik kan antwoorden)
Gr. Vollca

Morgen via pc …dan gaat een pb misschien wel ! Gaat over met groep B/NL naar Les Menuires (bus of auto naar keuze)
11/12 Jan–19/20 Jan

Hallo Vollca, bedankt voor je bericht, ik heb me inmiddels aangesloten bij deze groep: https://www.wintersport.nl/forum/topic/433005
P.S. voor pb moet je op de naam van de persoon klikken en dan zie je een link :-)

Rob

Jij gaat dus 23 Mrt met n clubje naar Paradiso. Iemand schreef me dat je in Januari met hun club mee gaat naar Dolomieten…had t ook over hotels…leek mij niet low budget …en als je dat nog niet geboekt hebt kan je dus evt mee met onze club van 12 m/vr, NL/B naar Les Menuires (er is n uitvaller, als ik jou zo lees, lijk je goed te passen ! Dat van Mrt hotel/HP, die prijs valt mee, hij zei dat ik mee kon, maar eind Mrt wil ik naar Val Thorens (4 of 5 pers) … ook nog vermoedelijk één plek vrij
Wat je ook gaat doen, veel plezier

Er is al n topic aan gewijd, maar op sommige telefoons en i-pad lukt het dus echt niet een pb-tje te sturen

Plaats een reactie